امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12305 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با فرا رسیدن ماه محرم؛

پرچم های مشکی بر بلندای شهر افراشته شد

خبرایران : با فرارسیدن ایام محرم الحرام و به منظور ایجاد فضای سوگواری شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) ، پرچم های مشکی در ارتفاعات شمال تهران برافراشته شد.
پرچم های مشکی بر بلندای شهر افراشته شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک،  مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در 11 نقطه از ارتفاعات شمال تهران پرچم های بلند مشکی در ارتفاع 55 متری برافراشته شده است.

وی نصب 11 پرچم پایه بلند و 240 پرچم مشکی پایه کوتاه ، بیش از 32 هزار متر پارچه مشکی و 7 هزار متر کتیبه پارچه ای ، 300 بنر، 2 هزار متر کتیبه بنری و.... را از اقدامات اداره زیباسازی شهرداری منطقه یک در این ایام دانست.

نوربخش تصریح کرد:  پرچم های مشکی ، کتیبه و بنر متناسب با ایام محرم در معابر و میادین اصلی سطح منطقه، پل ها، ساختمان ها، مراکز و مجتمع های فرهنگی- آموزشی وابسته به شهرداری منطقه یک نصب شده تا از نظر بصری، فضای شهر ارتباط موضوعی با محرم پیدا کند.

معاون شهردار منطقه یک با اشاره به ارائه خدمات بهینه در حوزه های بهداشتی و نظافتی به عزداران حسینی، تصریح کرد: معابر منتهی به تکایا ، حسینه های عزاداری، مساجد و... شست و شو و پاکسازی شده است.

وی با تاکید بر حفظ نظافت شهر تصریح کرد: پاکیزگی نشانه‌ی ایمان و رعایت آن برای مسلمانان واجب است و مردم باید در برگزاری مراسم، ضمن تکریم مقام شامخ بزرگان دین، زیبایی چهره‌ی شهر را حفظ کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب