امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12326 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امنیت و مبارزه با انواع تهدیدهای سایبری ارمغان آخرین محصول ESET برای کاربران

خبرایران: ESET به‌عنوان یکی از پیشگامان جهانی عرصه محافظت پیشگیرانه از سیستم‌های اطلاعاتی باسابقه بالغ‌بر دو دهه، از ارائه راهکار امنیتی خود برای کاربران خانگی ویندوز خبر می‌دهد: نسخه 9 راهکار امنیت هوشمند و آنتی‌ویروس ESET.
امنیت و مبارزه با انواع تهدیدهای سایبری ارمغان آخرین محصول ESET برای کاربران

راه‌اندازی نسخه 9 راهکار امنیتی فلگ‌شیپ مجموعه ما به‌نوعی بازمهندسی تمامی طیف‌های راهکارهای امنیتی است که پیش‌ازاین توسط ESET ارائه‌شده است، ویژگی‌های آخرین راهکار امنیتی این شرکت به‌گونه‌ای است که ابزاری قوی برای محافظت از نقل‌وانتقالات بانکی مشتری و پرداخت‌های آنلاین او محسوب می‌شود.

ای‌ست، برای حفظ نام و آوازه‌ای که طی این سال‌ها کسب کرده است در این محصول امنیتی دسترسی و عملکرد کاربران را به‌واسطه باز مهندسی کامل کاربر واسط به بالاترین سطح ممکن رسانده است. هر دو این محصولات با آخرین سیستم‌عامل ارائه‌شده شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز 10 سازگار هستند. نسخه 9 راهکار امنیتی ESET، بسته‌ای است ترکیب‌شده از تمامی راهکارهای این شرکت که بنا بر فناوری تشخیص ESET NOD32 ساخته‌شده است.

بالاتر از سایر فناوری‌هایی که برای محافظت کاربران برابر تهدیدهای امنیتی به کار می‌روند، آنچه به‌تازگی توسط ESET ارائه‌شده است نوعی محافظ جدید برای بانکداری و پرداخت‌های آنلاین نیز محسوب می‌شود. این ویژگی به کاربران اطمینان می‌بخشد که در هنگام انجام تبادلات بانکی با مشکل خاصی مواجه نمی‌شوند؛ امکانی که به‌صورت خودکار و همزمان با ورود به سایت‌های بانکداری وظیفه خود را انجام می‌دهد.

تقاضا برای چنین ویژگی همزمان با رشد و گسترش جهانی استفاده کاربران از سایت بانک‌ها بیش‌ازپیش افزایش‌یافته است، تغییری که وب‌سایت این مجموعه‌ها را به یکی از اهداف اصلی مجرمان سایبری بدل کرده است. ساختار مهندسی محصولات ای‌ست بنا بر رویکرد چندلایه شکل‌گرفته است، که از کاربران در برابر انواع تهدیدها در سطوح مختلف محافظت می‌کند. بدون اغراق، در حال حاضر افزایش پایداری در بدافزارهایی که اطلاعات و سایت‌های مالی و بانکی را هدف گرفته‌اند به شکلی مستمر مشاهده می‌شود. علی‌رغم وجود فناوری‌هایی که بتوانند در محل سد راه تهدیدهای این‌چنینی بشوند، آخرین فناوری ارائه‌شده ESET راهکاری کامل است که تجربه و نگاه کاربران را نسبت به فناوری‌هایی ازاین‌دست نه‌تنها تغییر بلکه ارتقا می‌دهد. این محصول هم‌چنین، امنیت فعالیت‌های مالی در تمامی سطوح را تضمین می‌کند.

نسخه 9 چندلایه راهکار امنیت ای‌ست از قابلیت‌هایی همچون: محافظت از سیستم در برابر بات‌نت‌ها و کدهای مخرب برخوردار هستند یک سپر محافظتی مقابل آسیب‌پذیری‌های احتمالی محسوب می‌شوند. توضیحات این محصول جدید و دیگر خدمات و نرم‌افزارهای ESET را می‌توان در وب‌سایت آن‌ها مشاهده کرد. امکان مقابله با بات‌نت‌ها از کامپیوترهای کاربران برابر مهاجمینی از راه دوری که با اهداف مخرب قصد نفوذ به شبکه شما را دارند محافظت می‌کند. امکان سدکردن کدهای مخرب به‌منظور تقویت برنامه‌های کاربردی روی سیستم کاربر طراحی‌شده است، مانند: مرورگرهای وب، PDF خوان‌ها، ایمیل‌های مشتریان و مایکروسافت آفیس. سپر محافظتی مقابل آسیب‌پذیری‌های، شناسایی آسیب‌پذیری‌های را در محیط وب امکان‌پذیر می‌کند.

وب‌سایت سافت پدیا به شرکت ای‌ست چهار ونیم از پنج ستاره داده است، سردبیر این وب‌سایت در مورد ای‌ست چنین گفته است: ای‌ست یک مجموعه‌ای است مطمئن که می‌توان برای شناسایی انواع ویروس‌ها و اسکن کردن آن‌ها به آن اطمینان کرد. راهکارهای امنیتی این شرکت، فرصت شناسایی، از بین بردن ویروس‌ها و تهدیدها در لایه‌های مختلف و ردیابی تهدیدهای فضای سایبر را به کاربران می‌دهد.

مدیر محصولات شرکت ESET می‌گوید: تحلیل‌های ما نشان از رضایت کاربران و عملکرد به‌موقع راهکارها و محصولات امنیتی دارد. مجموعه ما بر این باور است که آخرین محصولات ارائه‌شده در ESET ادامه‌دهنده همان راه پیشین هستند و می‌توانند بیشترین سطح امینتی را بدون کند کردن سرعت سیستم کاربران در اختیار کاربران قرار دهند. محصولی که وب‌گردی، پرداختی مطمئن و در یک‌کلام اطمینان خاطر در مقابل انواع تهدیدهای سایبری را به کاربر می‌بخشد.

ذکر این نکته ضروری است که کاربران ایرانی می‌توانند این محصول را فعلا فقط به‌صورت آنلاین از طریق نمایندگان رسمی ای‌ست تهیه کنند.

گفتنی است فهرست نمایندگان رسمی فروش محصولات ای ست در ایران از طریق وب‌سایت رسمی شرکت به نشانی eset.com و صفحه partners با انتخاب نام ایران قابل‌مشاهده است.

 

درباره شرکت ای‌ست

ای‌ست ارائه‌کننده نرم‌افزارهای امنیتی و حفاظت از سیستم‌ها در برابر تهدیدات دنیای سایبری است. راهکارهای ای‌ست برنده جوایز متعدد از مراکز تست و آزمون مستقل است که اکنون در بیش از 180 کشور جهان در سیستم‌های خانگی و سامانه‌های بزرگ سازمانی به کار گرفته می‌شوند.

شرکت ای‌ست که دفتر مرکزی آن در جمهوری اسلواکی واقع است با بیش از 25 سال تجربه در تولید و ارائه انواع آنتی‌ویروس، وظیفه حفاظت از سیستم‌های بیش از یک‌صد میلیون کاربر را در سراسر جهان بر عهده دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب