امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12328 تاریخ انتشار: شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شیوه جدید اعدام توسط داعش:زیر گرفتن با تانک! + تصاویر

خبرایران:گروه تروریستی داعش ویدئویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد اعضای این گروه یک جوان سوری را که مدعی‌اند وابسته به ارتش سوریه است، با عبور تانک از روی او اعدام می‌کنند.
شیوه جدید اعدام توسط داعش:زیر گرفتن با تانک! + تصاویر

گروه تروریستی داعش انتشار ویدئویی جدید، اعلام کرد یک جوان سوری را با زیر گرفتن با تانک اعدام کرده است.این ویدئوی بسیار دلخراش را شاخه داعش در استان حمص سوریه منتشر کرده است. اعضای داعش این فرد سوری را که به ادعای آن‌ها سرباز ارتش سوریه است، دست بسته زیر تانک قرار می‌دهند.این جوان سوری پیش از اعدام خود را «فادی عمار زیدان» معرفی می‌کند و می‌گوید در واحد اطلاعات نیروی هوایی ارتش سوریه فعالیت می‌کرده است.داعش این بار هم مانند چند ویدئوی اخیرش، صورت و سر قربانیان را برای تحقیر کردنشان نصفه تراشیده است.

تروریست‌های داعش در دو سال گذشته هر از چند گاهی با انتشار ویدئوهای جدید و با هدف جلب توجه و هراس‌افکنی، روش‌های جدیدی از اعدام را به کار می‌گیرند.این گروه در ویدئوهای پیشین خود از روش‌هایی چون آتش زدن، غرق کردن، منفجر کردن، پرتاب کردن از بلندی و سر بریدن برای اعدام قربانیان استفاده کرده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب