امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12332 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کارلوس کی روش اعلام کرد؛

فقط از خدا می‌ترسم/دبیر سابق کمیته اخلاق شخصیت واهی دارند/شخصیت مذهبی این آقا واهی و دروغ بوده و ترسو هستند

خبرایران: کارلوس کی روش که کمتر در استادیوم حاضر می شد امروز در خلال دیدار دو تیم ملوان و پرسپولیس از خبرنگاران دعوت به مصاحبه کرد.
فقط از خدا می‌ترسم/دبیر سابق کمیته اخلاق شخصیت واهی دارند/شخصیت مذهبی این آقا واهی و دروغ بوده و ترسو هستند
به گزارش خبرایران، کارلوس کی روش که بعد از تساوی برابر ژاپن از رسانه ها دور شده بود و صحبتی درباره شرایط تیم ملی و مشکلات خود نکرده بود در اقدامی عجیب از خبرنگاران دعوت کرد در بین دو نیمه پرسپولیس و ملوان پای صحبت های او بنشینند.
کی روش در این مصاحبه غیر منتظره و هماهنگ نشده گفت: من این نکته را تکذیب می‌کنم که حرف های عنوان شده از من نیست. آقای آرین مترجم من هستند وتمام مسوولیت صحبت ها با من است. همانطور که می‌دانید دبیرسابق کمیته اخلاق امروز اتهامات جدیدی به شخص من و شخصیت من وارد کرده‌اند. در درجه اول بار دیگر می‌ خواهم تاکید کنم که این آقا شخصیت واهی دارند. اگر ایشان واقعا شخصیت مذهبی دارند، باید این مساله را درک می‌ کردند که در ایام عزاداری امام حسین(ع) نباید این اتهامات را به من وارد می‌ کردند.
وی ادامه داد: اگر ایشان واقعا یک شخصیت مذهبی هستند باید درک می‌ کردند که در ایام عزاداری امام حسین(ع) و ایامی که عزیز است نباید به کسی توهین کنند یا تهمتی بزنند زیرا این خلاف عقاید مذهبی است و ایشان نشان دادند که شخصیت مذهبی ای که به خود گرفتند واهی و دروغ هست. در درجه دوم ایشان ثابت کردند که ترسو هستند. من نباید بی گناهی‌ام را ثابت کنم. ایشان باید بیاید و تهمتی را که می‌ زند را ثابت کند.
وی افزود: ایشان خودشان را پشت رسانه ها پنهان کردند و با پنهان کردن خودشان پشت رسانه ها به من توهین کردند و به من ثابت کردند که شجاعت اینکه بخواهند اتهامات وارد شده را به اثبات برسانند را ندارند. در درجه سوم ایشان این اتهام را به من وارد کردند که کی‌روش شخصیت ایران و ایرانی را خدشه‌دار کرده است، نه تنها ایشان ثابت کردند که شخصیت واهی دارند که این نکته را نیز به اثبات رساندند که مثل یک طوطی آن را تکرار می‌ کنند و این ها صحبت هایی است که از طرف یک هماهنگ کننده در اختیار ایشان قرار می‌ گیرد.
وی گفت: ولی من احترام می‌ گذارم به ایام عزاداری امام حسین(ع) و پس از این ایام می‌ آیم صحبت هایم را انجام می‌ دهم تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده است. من نه از ایشان و نه از هیچ دادگاهی در فیفا ترسی ندارم تنها من ترسم از خداوند است و به غیر از او از کسی نمی‌ترسم.

 


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب