امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12349 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه ۱۰ خبر داد؛

اجرای پروژه مسجد-مدرسه حضرت معصومه (س) با 60 درصد پیشرفت

خبرایران:شهردار منطقه ۱۰ از پیشرفت 60درصدی عملیات احداث مسجد-مدرسه شاهد حضرت معصومه سلام الله علیها و بهره برداری از آن تا پایان سال جاری خبر داد.
اجرای پروژه مسجد-مدرسه حضرت معصومه (س) با 60 درصد پیشرفت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با تاکید بر تربیت دانش آموزان به صورت توامان در همه ی ابعاد علمی، تربیتی، اخلاقی و دینی گفت: مدیریت شهری منطقه در سال جاری با هدف استفاده از ظرفیت های مساجد برای ارتقا فرهنگی دینی، احداث مسجد-مدرسه را در دستور کار قرار داده که برای اجرای این طرح پس از تخریب سالن فرسوده واقع در دبیرستان شاهد “دخترانه حضرت معصومه (س)” در ناحیه 3 شهرداری منطقه 10 عملیات عمرانی آن با 60درصد پیشرفت در حال اجراست.

شهردار منطقه افزود: مسجد–مدرسه حضرت معصومه (س) در دو طبقه و با زیربنای 304 مترمربع و اعتبار 571 میلیون تومان با اسکلت بتنی و 60 درصد پیشرفت هم اکنون نماسازی آن در حال اتمام می باشد و در مرحله نازک کاری قرار دارد و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه با بیان این که امکان استفاده و بهره مندی عموم شهروندان از فضای مسجد از طریق ایجاد مسیر تردد از داخل مدرسه و از خیابان انجام خواهد شد افزود: طراحی نمای این مسجد-مدرسه واقع در خیابان دامپزشکی نرسیده به تقاطع یادگار امام (ره) کوچه سید کریمی برگرفته از معماری ایرانی-اسلامی و دارای سالن جلسات برای برگزاری مراسم های مذهبی و 6 چشمه سرویس بهداشتی و سرویس ویژه معلولان و جانبازان است.

 

 

*** در مسابقات والیبال جام سردار مدافع حرم آل الله شهید حاج حسین همدانی؛

معاونت توسعه منابع انسانی منطقه 10 موفق به کسب عنوان قهرمانی شد 

همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) مسابقات والیبال جام سردار مدافع حرم آل الله شهید حاج حسین همدانی با شرکت 10 تیم از پرسنل منطقه 10 در مجموعه ورزشی حیدریان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، سید محمد نظری مدیر اداره ورزش کارکنان منطقه با اعلام این خبر گفت: مسابقات والیبال جام سردار مدافع حرم آل الله شهید حاج حسین همدانی با شرکت 10 تیم از از پرسنل منطقه در 2 گروه 5 تیمی به صورت دوره ای در مجموعه ورزشی حیدریان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم معاونت منابع انسانی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و تیم های معاونت اجتماعی و ساختمان مرکزی به ترتیب در رده های دوم و  سوم جای گرفتند.

گفتنی است اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور فرامرز عظیمی شهردار منطقه، عباس ندرلو قائم مقام منطقه و امیر رضاجلالی فراهانی معاون توسعه منابع انسانی و جمعی از مدیران منطقه برگزار شد و به تیم های برنده کاپ قهرمانی و  جایزه اهدا شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب