امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12364 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اله‌ياري در آستانه برگزاري هشتمين دوره اعلام کرد؛

شركت بيش از هزار نفر از كتابداران در دوره‌هاي آموزشي مشاوره كتابدار

خبرایران: معاون توسعه كتابخانه‌ها و كتابخواني نهاد با اشاره به برگزاري هشتمين دوره‌ آموزشي مشاوره كتابدار خاطرنشان كرد: بيش از هزار نفر از كتابداران سراسر كشور در اين دوره‌هاي آموزشي شركت كرده‌اند.
شركت بيش از هزار نفر از كتابداران در دوره‌هاي آموزشي مشاوره كتابدار
به گزارش خبرایران از روابط عمومي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، محمد اله‌ياري فومني معاون توسعه كتابخانه‌ها و كتابخواني نهاد با اشاره به در پيش بودن برگزاري «هشتمين دوره آموزشي مشاوره كتابدار» اظهار داشت: با عنايت به سياست‌هاي كلان نهاد در خصوص آموزش كتابداران در جهت توانمندسازي آنها به عنوان عناصر اصلي ترويج كتابخواني در كشور، دوره‌هاي‌ آموزشي «مشاوره كتابدار» از سال گذشته در دستور كار معاونت توسعه كتابخانه‌ها و كتابخواني قرار گرفته كه تاكنون هفت دوره از آن با مشاركت بيش از 900 نفر از كتابداران 24 استان كشور برگزار شده است.
معاون توسعه كتابخانه‌ها و كتابخواني در ادامه افزود: طبق برنامه‌ريزي انجام شده توسط اداره كل منابع به عنوان مجري محتوايي و اجرايي اين دوره‌ها؛ دوره هشتم در مشهد مقدس با حضور كتابداران استان‌هاي خراسانرضوي، خراسان‌جنوبي و سيستان و بلوچستان از تاريخ دهم تا چهاردهم آبان‌ماه برگزار مي‌شود.
اله‌ياري همچنين اضافه كرد: با احتساب 150 كتابداري كه در اين دوره شركت خواهند كرد، بيش از هزار نفر از كتابداران سراسر كشور در اين دوره آموزشي شركت كرده و سرفصل‌هاي ارائه شده در آن را به تجربه و گفتگو نشسته‌اند.
وي در ادامه، بازخوردهاي بسيار مثبت و انگيزه‌بخش كه هم در نظرسنجي‌هاي پايان دوره‌ها و هم پس از دوره را عامل مؤثري در استمرار برگزاري آن دانست و افزود: سرفصل‌هاي طرح شده چون از مهم‌ترين و پركاربردترين موضوعات مربوط به كتابخانه‌ها انتخاب شده، براي شركت‌كنندگان در اين طرح جذاب مي‌باشد.
اله‌ياري در پايان اضافه كرد: دوره‌هاي نهم و دهم مشاوره كتابدار نيز براي استان‌هاي باقيمانده در حال برنامه‌ريزي است و ان‌شاءالله دوره نهايي به صورت غيرحضوري براي افرادي كه امكان شركت حضوري در دوره‌ها را نداشته‌اند برگزار خواهد شد.
گفتني است اسامي نهايي شركت‌كنندگان در دوره هشتم به زودي در پايگاه اطلاع رساني نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور منتشر خواهد شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب