امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12378 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

غلامرضا رفیعا خبرداد؛

جشنواره انار میوه قرآنی ۵ تا ۱۵ آبان در مصلا برگزار می‌شود/ محصولات کشاورزی با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می شود

خبرایران: جشنواره انار میوه قرآنی از امروز تا ۱۵ آبان در مصلای امام خمینی(ره) دایر است و محصولات کشاورزی با ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف در این مکان عرضه می‌شود
جشنواره انار میوه قرآنی ۵ تا ۱۵ آبان در مصلا برگزار می‌شود/ محصولات کشاورزی با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می شود

به گزارش خبرنگار خبرایران، امروز «جشنواره انار میوه قرآنی» در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و تا 15 آبان در این مکان دایر است.انار، زیتون‌‌، انجیر، خرما، سیب، ‌انگور سوغات شهرستا‌ن‌ها و صنایع دستی استان‌ها با تخفیف 10 تا 30 درصد عرضه می‌شود.

این جشنواره با 3 هدف برگزار شده است نخست اینکه اثرات میوه‌های قرآنی مانند انار، زیتون، انجیر، خرما، سیب و انگور که در قرآن به آنها اشاره شده را معرفی می‌کند  تا مصرف آن بین مردم به دلیل اثرات معجزه‌آسای آنها در سلامتی بدن افزایش یابد.

دوم اینکه این جشنواره به دنبال آن است تا عرضه مستقیم کالای کشاورزی را بی‌واسطه انجام دهد که در این صورت سود بیشتری نصیب تولیدکنندگان خواهد شد،‌هدف سوم ایجاد مرکز عرضه برای سهولت مردم در خرید مایحتاج‌شان است.

غلامرضا رفیعا دبیر چهارمین جشنواره انار میوه قرآنی در خصوص این جشنواره گفت: انار، زیتون‌‌، انجیر، خرما، سیب، ‌انگور سوغات شهرستا‌ن‌ها و صنایع دستی استان‌ها از 25 استان کشور در قالب 25 شرکت در 150 غرفه عرضه می‌شود.

رفیعا همچنین گفت: غرفه‌های این جشنواره همه روزه از ساعت 10 صبح تا 21 دایر است محصولات عرضه شده با 10 تا 30 درصد تخفیف عرضه می‌شوند.

وی همچنین افزود: این جشنواره توسط شرکت خصوصی برگزار می‌شود و وزارت جهاد نظارت و رسیدگی بر نحوه برگزاری و قیمت‌ها را دارد.به گفته وی هر غرفه متری 200 هزار تومان به غرفه‌داران داده شده است.

 

 

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب