امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12398 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عصر روز چهارشنبه ششم آبان ماه 1394؛

اختتامیه نخخستین دوره نمایشگاه بین‌المللی تراکنش(ITE) برگزارشد/ 10 رسانه برتر تقدیرشدند

خبرایران: نخستین دوره نمایشگاه بین‌المللی تراکنش(ITE) که در روز چهارم آبان با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی آغاز به کار کرده بود، پس از سه روز و برگزاری سه همایش و بیش از ۵۰ کارگاه، عصر روز چهارشنبه ششم آبان ماه در مجتمع نمایشگاهی شهر به کار خود پایان داد.
اختتامیه نخخستین دوره نمایشگاه بین‌المللی تراکنش(ITE) برگزارشد/ 10 رسانه برتر تقدیرشدند

به گزارش خبرایران، پیش از آیین اختتامیه نمایشگاه، نشست هم‌اندیشی مدیران در مورد «بایدها و نبایدهای نظام بانکی در دوران پساتحریم» با حضور دکتر سیدحمید پورمحمدی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت، دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و دکتر پرویز عقیلی کرمانی مدیر عامل بانک خاورمیانه، همچنین مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران برگزار شد که در آن به استانداردسازی و تقویت ساختارهای نظارتی بانک‌ها مطابق با اصول بین‌المللی، حل مشکلات ساختاری نظام بانکی و توجه به کیفیت خدمات تاکید شد.

پس از این نشست و با حضور مدیران عالی حاضر در جلسه، از «هفته‌نامه سکه» که هفته نامه‌ای خبری، تحلیلی در حوزه بانک، بورس، بیمه و بازار مالی است و توسط مرکز فابا منتشر خواهد شد، رونمایی شد.

در مراسم اختتامیه این رویداد، دکتر محمدمراد بیات مدیرعامل مرکز فابا و مدیر همایش و نمایشگاه تراکنش، در سخنانی، برگزاری نمایشگاه توسط بخش خصوصی، تنوع شرکت‌کنندگان و مباحث متنوع محتوایی را از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه دانست و از حمایت‌های خوب و مؤثر مراکز و شخصیت‌های دولتی تشکر کرد.

بیات از شکل‌گیری دبیرخانه دائمی ITE و تبدیل آن به نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کشور در حوزه کارت و پرداخت و فناوری اطلاعات صنایع مالی(Fintech) خبر داد و گفت، از سال آینده حضور شرکت‌های خارجی در رویداد بسیار پررنگ‌تر خواهد شد.

در پایان این مراسم، جوایز استارتاپ‌های برتر این نمایشگاه اهدا شد و با اهدای تندیس و مدال از حامیان راهبردی، اسپانسرهای طلایی، غرفه‌داران و اصحاب رسانه‌‌‌ای که بیشترین همکاری با ITE را داشتند، تقدیر شد که اسامی آنها به شرح زیر است:

حامیان راهبردی: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شهرداری تهران، مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری، پلیس فتا.

حامیان طلایی: بانک تجارت، بانک آینده، بانک شهر، بانک انصار، شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت ثامن ارتباط عصر، شرکت ایران نارا، شرکت ایران کیش، شرکت خوارزمی، شرکت آدونیس و شرکت فناوری اطلاعات کویر کومش(اینتک).

رسانه‌های تقدیر شده: روزنامه دنیای اقتصاد، روزنامه گسترش صمت، روزنامه آسیا، پایگاه خبری راه پرداخت(Way2pay)، پایگاه خبری سرمدنیوز، پایگاه خبری ایستانیوز و رادیو اقتصاد

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب