امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12401 تاریخ انتشار: شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛

دبیر دومین سوگواره نمایشی «خمسه» اعلام شد

خبرایران: علی‌اصغر خسروی، طی حکمی از سوی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به عنوان دبیر دومین سوگواره نمایشی «خمسه» منصوب شد.
دبیر دومین سوگواره نمایشی «خمسه» اعلام شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در حکم محمود صلاحی؛ رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران خطاب به علی‌اصغر خسروی آمده است:
«دومین سوگواره نمایشی و آئین‌های مذهبی خمسه با هدف حمایت از هنرمندان و پدیدآورندگان آثار آئینی و مذهبی و ارتقای اخلاق شهروندی با بهره‌گیری از فرامین ائمه اطهار(ع) و نیز ایجاد بستر مناسب در جهت تولید و ارائه نمایش‌های دینی و مذهبی برگزار می‌شود.
این سوگواره فرصت مناسبی خواهد بود برای حفظ و ثبت میراث کهن نمایش ایرانی و ضرورت دارد همه ما در برگزاری این رویداد مذهبی مشارکت داشته باشیم.
نظر به شایستگی شما برادر مؤمن و اهمیت حضور یک نیروی با تجربه در برنامه‌ریزی و انجام این رویداد هنری، شما را با حفظ سمت به عنوان دبیر دومین سوگواره نمایشی و آیین‌های مذهبی خمسه معرفی می‌کنم.
امید است با همکاری و مشارکت همکاران سازمان و هنرمندان شریف و با خلق و اجرای آثار فاخر هنری، دومین سوگواره نمایشی و آئین‌های مذهبی خمسه به نحو شایسته برگزار و موجب رضایت حق‌تعالی و ائمه اطهار قرار گیرد.»
این گزارش حاکی است، علی‌اصغر خسروی؛ مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.
یادآور می‌شود، دومین سوگواره نمایشی و آئین‌های مذهبی «خمسه» به دبیری علی‌اصغر خسروی از 8 ـ 25 آذرماه در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی، نقالی، تعزیه و ...در شهر تهران برگزار خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب