امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12403 تاریخ انتشار: شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شرکت ارتباط امن اعلام کرد؛

شرکت 2X به Parallels واگذار شد

خبرایران: با خریداری شرکت 2X توسط شرکت Parallels از این پس محصولات 2X تنها با نام Parallels عرضه می‌شود.
شرکت 2X به Parallels واگذار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ارتباط امن، پس از واگذاری شرکت 2X به Parallels برخی از شرکت‌ها اقدام به ارائه محصولات تقلبی این برند کرده‌اند و با ادعای در اختیار داشتن کد برنامه و ارائه قیمت ارزان‌تر اقدام به فروش محصولات تقلبی کرده‌اند.

شرکت ارتباط امن به مشتریان هشدار داد که قبل از خرید محصولات Parallels  و اطمینان از اصل بودن محصول حتما با شرکت ارتباط امن تماس بگیرند و سایت فارسی (Parallels) 2X در حال حاضر به نشانی iran2x.com در دسترس قرار دارد و در آینده سایت بهینه‌شده‌ای معرفی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، محصولات تقلبی ارائه‌شده و بدون تأیید شرکت ارتباط امن (ای ام تی) فاقد هرگونه پشتیبانی بوده و تاکنون نیز در روند اجرایی برنامه‌های مشتریانی که از این محصولات استفاده کرده‌اند اختلالات بسیاری نیز به‌وجود آمده است.

شرکت ارتباط امن، عضو گروه شرکت‌های ای ام تی و توزیع‌کننده انحصاری محصولات  Parallels (2x سابق)، از علاقه‌مندان خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر با آدرس ایمیل INFO@ERTEBATEAMN.COM و یا شماره‌های ۸۸۵۳۲۹۳۲-۰۲۱ و ۸۸۷۴۷۳۷۹- ۰۲۱ در تماس باشند.

گفتنی است که شرکت Parallels پیشرو در ارائه راه‌حل‌های چند بستری است؛ این شرکت عملیات خود را در سال 2000 آغاز کرده و اکنون بیش از 900 کارمند در آمریکای شمالی، اروپا، استرالیا و آسیا دارد.

 

درباره ارتباط امن

ارتباط امن در سال 1392، با بهرگیری از بیش از 20 سال تجربه مدیران مجموعه در داخل و خارج از کشور، دسترسی سریع و آسان به آخرین تکنولوژی های نوین و پشتوانه مالی مناسب فعالیت خود را در ایران آغاز کرد.

ارتباط امن با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و توسعه‌‌ی فناوری اطلاعات از طریق نمایندگان خود فعالیت و حضور خود را در بازار ایران پرنگتر کرده و به عنوان مجموعه متمرکز بر ارائه و توزیع راهکار های فناوری اطلاعات و امنیت شناخته شده است. ارتباط امن توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است.

ارتباط امن در این حوزه ها فعالیت می کند:  راهکار های فناوری اطلاعات ، رایانش ابری و محیط های مجازی / مشاوره به شرکت های ارائه دهنده راهکارهای امنیتی در راستای انتخاب محصول و راهکار مناسب / آموزش دوره های مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات / برگزاری سمینارها و کارگاههای آموزشی مرتبط با امنیت فناوری اطلاعات و مدیریت استراتژیک

اطلاعات بیشتر در www.ertebateamn.com

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب