امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12405 تاریخ انتشار: شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بافرانی در پی اظهار نظر عضو شورا درباره تخریب باغ خبر داد ؛

اهتمام جدی مدیریت شهری در منطقه 21 درخصوص حفظ و صیانت از باغات

خبرایران:شهردار منطقه 21 ، در پی اظهار نظر عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تخریب باغی واقع در جنب شرکت دارو پخش این منطقه ، از آمادگی و اهتمام مدیران شهری منطقه 21 به منظور حفظ و صیانت از باغات موجود در سطح منطقه در راستای نگهداری از فضای سبز و جنگل ها ، طبق منویات مدیریت جهادی کلان شهر تهران خبر داد.
اهتمام جدی مدیریت شهری در منطقه 21 درخصوص حفظ و صیانت از باغات

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، دکتر بافرانی شهردار منطقه ضمن بیان این خبر گفت : باغ مورد نظر واقع در کیلومتر 18 جاده مخصوص کرج در خیابان دارو پخش خیابان طالقانی ، ضلع شمالی شرکت شیمی دارو واقع شده که محصور و دارای مالک خصوصی است.

وی با استناد به تصاویر ماهواره ای متذکر شد : در حدود 9000 متر مربع از این باغ که در ضلع جنوبی آن واقع شده ،  از سال 1383 تا کنون به صورت بایر و فاقد هرگونه پوشش گیاهی بوده است.

دکتر بافرانی اظهار داشت : در روزهای گذشته مالک نسبت به قطع حدود 50 اصله درخت میوه خشکیده که از عمر مفید محصول دهی آنها گذشته اقدام نموده است .

دکتر بافرانی تصریح کرد : شهرداری منطقه 21 در راستای حفظ و صیانت از باغات سطح منطقه و همچنین احترام به محیط زیست که حق قانونی همگان است از هیچ گونه مساعدتی دریغ نخواهد کرد و آماده همکاری با مالکین حقیقی و حقوقی اعم از سازمان ها ، ارگان ها ، مراکز نظامی ، صنایع ، کارگاه ها است.

شهردار منطقه 21 در پایان ضمن تشکر از دقت نظر و توجه مهندس حقانی رئیس محترم کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران ، افزود :  امید است با همکاری و تعاملات دو جانبه و مثبت میان اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری در مناطق شاهد عمران و آبادانی و همچنین ارتقای سرانه فضای سبز شهری در کلان شهر تهران باشیم .

شایان ذکر است منطقه 21 با پیگیری ها و تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری  آن جزو مناطق برتر در میان مناطق 22گانه تهران از نظر سرانه بالای فضای سبز  می باشد .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب