امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12412 تاریخ انتشار: شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با احداث پل مقصودبیک؛

ترافیک عبوری پایانه تجریش ساماندهی شد

خبرایران: با احداث پل مقصودبیک و اتصال پایانه تجریش به خیابان شهید دربندی ترافیک عبوری ضلع جنوب میدان تجریش ساماندهی شد.
ترافیک عبوری پایانه تجریش ساماندهی شد

به گزارش خبرایران از روابط‌ عمومي شهرداري منطقه يك،  مهندس بهمن محبوبی معاون فني و عمراني شهرداري اين منطقه با بيان خبر فوق اظهار داشت : مسیل مقصودبیک یکی از مسیل های هفتگانه شمال تهران است که از ارتفاعات البرز سرچشمه می گیرد و در محدوده منطقه یک از مسیر های میدان تجریش ، پل هاله ، پل شهید بهشتی ، پل رومی ،  پل خزر تا پل شهید آیت ا... صدر  ادامه می یابد که در ضلع جنوب میدان تجریش برای سهولت در تردد وسایل نقلیه عمومی پل جدید ی بر روی این رود دره احداث شد.

وی تصریح کرد : احداث این پل به منظور بهبود وضعیت ترافیکی و عبور و مرور وسایل نقلیه عمومی از پایانه تجریش به خیابان شهید دربندی (مقصود بیک) ، ساماندهی خودروهای ورودی به پارکینگ طبقاتی همت  در جوار امامزاده صالح (ع) و معابر اطراف و کمک به تردد خودروهای عبوری ،در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک قرار گرفت.

مهندس محبوبی افزود : احداث این پل به طول حدود 30 متر در عرض 12.5 متر از اسفند ماه سال 1391 آغاز و بدلیل مشکلات اجرایی متعدد در مهرماه سال جاری به اتمام رسید.

معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: عملیات اجرایی انجام شده در این پروژه شامل اجرای 6 شمع، اجـرای 2 کولـه، ساخت و نصب شاه تیرها، اجرای دیوار سنگی، خاکریزی، کوبیدن خاک پشت کوله، اجرای دال اصلی و دال های فرعی، اجرای کامل پیاده رو و آسفالت روی پل ، نصب هندریل و ... بود.

 

 

 


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب