امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12428 تاریخ انتشار: شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اسماعيل للـه گانی اعلام کرد ؛

بانک صادرات ايران نقش بسزايي در شكوفايي اقتصاد كشور دارد

​خبرایران: اسماعيل للـه گانی، مديرعامل بانك صادرات ايران در سفر يكروزه اي كه به مشهد مقدس داشت ضمن ديدار با مهندس عزيزيان قائم مقام توليت آستان قدس رضوي بر گسترش تعاملات و تعميق روابط في مابين تاكيدكرد.
بانک صادرات ايران نقش بسزايي در شكوفايي اقتصاد كشور دارد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانك صادرات ايران، للـه گانی در اين ديدار طي سخناني گفت: بانك صادرات ايران به عنوان بزرگترين بانك خصوصي كشور نقش بسزايي در شكوفايي اقتصاد كشور دارد و میتواند در استان خراسان رضوي به دليل وجود مضجع شريف حضرت علي بن موسي الرضا (ع) كمك هاي خوبي در اين راستا داشته باشد و مسلماً با همکاری بانك صادرات ايران و آستان قدس رضوي، ظرفيت هاي توليدی در استان افزايش چشم گيري خواهد داشت. همچنين باتوجه به ظرفيت هاي بسيار خوب بانك صادرات ايران در داخل و خارج از كشور و سابقه طولاني و درخشان آن مي توانيم همكاري خوبي با مجموعه پيمانكاران آستان قدس رضوي داشته باشيم.
وي افزود: اين بانك با استفاده از ابزارهاي مالي، اوراق مشاركت، صكوك و ساير ابزارهاي مالي مي تواند كمك شاياني به پيشرفت پروژه های آستان قدس نماید. بهعلاوه، در خصوص تخصیص تسهيلات ارزي باتوجه به حضور شعب بانك صادرات در كشورهاي حاشيه خليج فارس، مي توانيم با بهتر شدن فضاي اقتصادي كشور، از اين امكانات به نحو مطلوبي برای گسترش همکاریها با آستان قدس استفاده نمایيم. این امکان نیز وجود دارد که با تشكيل كارگروه هاي مشترك با مجموعه آستان قدس رضوي در حوزه هاي مختلف، پروژه هاي جديدي را تعريف كنيم. از سوي ديگر، مي توانيم درجهت توسعه و پيشرفت پروژه هاي قبلي و كارخانجات و مؤسسات توليدي گام هاي خوبي برداريم. ما علاوه بر خدمات در حوزه بانكداري، اين امكان را داريم كه در حوزه های بيمه و كارگزاري بورس نيز با آستان قدس همكاري داشته باشيم.
للـه گانی سپس با تأكيد بر ايجاد مركز مشاوره سرمايه گذاري و مالي در بانک صادرات ایران براي مشتريان ويژه به منظور تحليل وضعيت اقتصادي پروژه هایشان، درخصوص چگونگي افزايش همكاري ها خاطرنشان کرد: باتوجه به اينكه قريب به اتفاق اموال آستان قدس مربوط به مردم است، همكاري متقابل بانك صادرات ايران با آستان قدس رضوي در پروژه ها و طرح هايي خواهد بود كه ارزش افزوده خوبي دارند. ما همچنين مي توانيم در مناطق ويژه اقتصادي مانند سرخس و يا در طرح هاي بزرگي مانند نفت و گاز با آستان قدس مشاركت نمایيم.
در ادامه اين جلسه، آقاي عزيزيان، قائم مقام توليت آستان قدس رضوي، با ابراز خرسندي از همكاري و تعامل بانك صادرات ايران با مجموعه آستان قدس رضوي گفت: سطح همكاري و تعامل بانك با مجموعه آستان قدس بسيار مطلوب و رضايت بخش است.
وي افزود: آستان قدس علاوه بر فعاليت در حوزه هاي فرهنگي، در حوزه هاي اقتصادي نيز داراي قابليت و ظرفيت هاي فراوان است و اين مجموعه در بخش هاي ساختماني، مشاورهاي و همچنين حدود ٢٠ واحد فرهنگي از جمله دانشگاه، روزنامه و بيمارستان فوق تخصصي رضوي فعاليت دارد.
وي سپس با بيان فرصت هاي پيش روي بين بانك و آن مجموعه، بر همكاري همه جانبه با بانك صادرات ايران تاكيد كرد.
شايان ذكر است در اين جلسه عرفاني عضو هيأت مديره و خداياري سرپرست معاونت سرمايهگذاري و امور شركت ها حضور داشتند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب