امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12453 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور معاون وزير راه و شهرسازي و هيأت همراه در بيست و پنجمين كنگره مجمع جهاني راه (پيارك)

خبرایران: بيست و پنجمين كنگره جهاني راه (پيارك) با حضور نمايندگان و اعضاي 142 كشور عضو مجمع جهاني راه (پيارك) از امروز 11 آبان ماه سال جاري در شهر سئول كره جنوبي آغاز به كاركرد و به مدت 5 روز ادامه دارد.
حضور معاون وزير راه و شهرسازي و هيأت همراه در بيست و پنجمين كنگره مجمع جهاني راه (پيارك)

به گزارش خبرایران از روابط عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي مهندس داود كشاورزيان معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس اين سازمان با بيان اين خبر اظهار داشت:
هريك از كشورهاي شركت كننده علاوه بر دستيابي به آخرين نتايج تحقيقات تخصصي مرتبط با راه و حمل ونقل جاده‌اي، با طرح موضوعات و بيان مشكلات مورد نظر خود سعي در جهت‌دهي براي تثبيت آن‌ها به عنوان فعاليت‌هاي چهار سال آتي كميته‌ها مي‌نمايند.
معاون وزير راه و  شهرسازي افزود:
با توجه به گستردگي فعاليت‌هاي صورت گرفته در هر چهار سال در قالب 18 كميته تخصصي و زمان محدود برگزاري كنگره طي 5 روز، در مجموع 50 جلسه تخصصي فشرده تشكيل مي‌شود و در هر ساعت به طور هم‌زمان در 6 جلسه مجزا مباحث مورد نظر طرح و بررسي مي‌شود.
مهندس كشاورزيان با اشاره به اين كه عنوان كنگره مذكور "راه و تحرك‌پذيري، خلق ارزشي جديد براي حمل‌ونقل " مي‌باشد، افزود:
در مراسم افتتاحيه نشست وزرا با موضوع "تكامل سياست بخش راه براي نسل آينده" برگزار شد و وزراي مسوول حمل‌ونقل از سراسر جهان، ديدگاه‌ها و ابتكارات خود را براي آينده سيستم حمل‌ونقل جاده‌اي مطرح كردند.
وي خاطرنشان كرد:
در راستاي تشكيل دبيرخانه مجمع جهاني راه و فدراسيون جهاني راه از سال گذشته در محل سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي، اقدامات قابل توجهي در زمينه انتقال دانش و تكنولوژي به روز و مناسب در حوزه ساخت راه، راهداري و حمل‌ونقل  با هدف ارتقاي ايمني و كاهش سوانح جاده‌اي در راه هاي مواصلاتي كشور انجام شده است كه در اين كنگره نيز تلاش بر اين است تا از تجارب موفق كشورهاي عضو و انتقال آخرين دستاورها و ايده‌هاي موفق به بخش‌هاي مختلف حمل‌ونقل جاده‌اي و راهداري در كشور بهره‌برداري شود.
همچنين بر اساس اين گزارش مهندس داود كشاورزيان درمراسم افتتاحيه اين كنگره سخناني را ايراد كرد.
اين گزارش حاكي است مهران قرباني مديركل دفتر ايمني و حريم راه و رضا اكبري معاون دفتر نگهداري راه و ابنيه فني سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي، اصغر نادري از سوي وزارت راه و شهرسازي و خيراله خادمي معاون شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل نيز در اين كنگره مهندس كشاورزيان را همراهي مي نمايند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب