امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12466 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امیرحسین شفیعی دبیر اجرایی دومین سوگواره «خمسه» شد

خبرایران: دبیر دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آئین های مذهبی خمسه طی حکمی امیرحسین شفیعی را به عنوان دبیر اجرایی این رویداد هنری منصوب کرد.
امیرحسین شفیعی دبیر اجرایی دومین سوگواره «خمسه» شد

به گزارش خبرایران از ستاد اطلاع رسانی این سوگواره، در متن این حکم آمده است:

«محرم و صفر در متن زندگی شیعه و درعمق باورهای پاک آن جریان داشته و نهضت کربلا درطول چهارده قرن با کوثری زلال و عمیق، سیراب کننده ی جان ها بوده است.

هم اکنون نیز عاشورا کانونی است که میلیونها دایره ی مختلف از ارزش ها، احساس ها، عاطفه ها، خردها و اراده ها برگرد آن می چرخد و پرگاری است که عشق را ترسیم می کند.

"دومین سوگواره هنرهای نمایشی وآئین های مذهبی خمسه " با هدف حمایت از هنرمندان و پدیدآورندگان آثار آئینی و مذهبی و ارتقاء اخلاق شهروندی با بهره گیری از فرامین ائمه اطهار(ع) و نیز ایجاد بستر مناسب در جهت تولید و ارائه نمایش های دینی و مذهبی برگزار می شود.

با توجه به سوابق ، تجربیات و دانش تخصصی ، جنابعالی به عنوان دبیر اجرایی  دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین های مذهبی خمسه منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و مدد اهل بیت (ع) در پیشبرد اهداف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران موفق باشید.»

دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آئین های مذهبی خمسه با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به دبیری علی اصغر خسروی از ۸ الی ۲۵ آذر ماه در تهران برگزار می شود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب