امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12470 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راه اندازی اولین مجتمع توانمندسازي ويژه آسيب ديدگان اجتماعی در منطقه 10 پایتخت

خبرایران: شهردار منطقه 10 از راه اندازی مجتمع بهاران با هدف توانمندسازی اجتماعی مددجویان بهبود یافته از اعتیاد و افزایش بهره وری در چرخه بازپروری معتادین خبر داد.
راه اندازی اولین مجتمع توانمندسازي ويژه آسيب ديدگان اجتماعی در منطقه 10 پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: راه اندازی مرکز بهاران پیرو جلسه شورای شهرداران و رهنمودهای دکتر قالیباف شهردار محترم تهران مبنی بر حمایت از اقشار آسیب دیده اجتماعی و توانمندسازي آنان در دستور کار قرار گرفته و در دست اجراست.

وی با اشاره به ضرورت رسيدگي به اقشار آسيب پذير جامعه و توانمندسازی آنان گفت: مجتمع توانمندسازی بهاران با پذیرش 100تا 150 خدمات شناسایی و اسکان مددجویان، ارائه خدمات بهداشتی و تغذیه ای و درمانی، اصلاح رفتار، حرفه و مهارت آموزی، اشتغال زایی، بازگشت به خانواده و جامعه و پیگری وضعیت مددجو به عهده خواهد داشت.

وی افزود: عملیات آماده سازی این پروژه با 1000 مترمربع زیربنا و 2 طبقه در خیابان قزوین در حال اجراست و به امکاناتی از قبیل حمام، آرایشگاه، رختکن، سرویس بهداشتی، نمازخانه و کتابخانه، خوابگاه، واحدمددکاری، غذاخوری، کارگاه توانمندسازی و مهارت آموزی، اتاق ورزش، سرگرمی، فراغت، فضای باز و هواخوری مجهز خواهد شد و به زودی راه اندازی می شود.

به گفته شهردار منطقه، راه اندازی این مرکز می تواند پایگاه مناسبی برای حمایت و پشتیبانی از همنوعان آسیب دیده باشد و موفقیت این برنامه در گرو مشارکت شهروندان و دستان حمایت گر آنان برای نجات جامعه و انسان های آسیب دیده از تلاطم و ناگواری های روزگار است که رضایت خداوند متعال را در پی دارد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب