امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12483 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طرح جامع مدیریت آب های سطحی در اولویت طرح های اجرایی شهرداری منطقه 21

خبرایران:میرزایی معاون فنی و عمرانی منطقه 21 ، از انجام مطالعات طرح جامع آب های سطحی در این منطقه ، به منظور ایجاد بستری مناسب ، در راستای ارتقای سطح ایمنی و افزایش رفاه و آسایش شهروندان خبر داد .
طرح جامع مدیریت آب های سطحی در اولویت طرح های اجرایی شهرداری منطقه 21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، معاون فنی و عمرانی این منطقه اظهار داشت : به دلیل عدم وجود تخلیه گاه آب های سطحی در منطقه و بروز مشکلات و خسارات ناشی از سیل و آب گرفتگی معابر شریانی ، انجام مطالعات طرح جامع مدیریت آب های سطحی ، در دستور کار ویژه معاونت فنی و عمرانی این منطقه قرار گرفته است .

وی افزود : اجرای طرح فوق ، با همکاری و مشارکت سازمان مشاور شهرداری تهران و جمعی از کارشناسان و مشاورین ذیصلاح ، از مدت ها قبل آغاز و هم اکنون در مراحل پایانی خود است .

میرزایی ادامه داد : فاز دوم مطالعات طرح جامع مدیریت آب های سطحی منطقه 21 نیز ، وارد سطوح عملیاتی شده و به منظور دریافت تأییدیه نهایی از سازمان مشاور شهرداری تهران ، به این سازمان ارائه شده است .

معاون فنی و عمرانی منطقه 21 ، در پایان تصریح کرد : موضوع عملیاتی نمودن اهداف پیش بینی شده طرح مذکور ، در اولویت طرح های اجرایی این معاونت قرار داشته و تا ایجاد یک ساختار کارآمد و مطمئن در زمینه مدیریت آب های سطحی ، پی گیری خواهد شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب