امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12485 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اجرای پروژه عمرانی توسعه شبستان مسجد حاج عبداله در منطقه 10 تهران/ تعطیلی 45 واحد کارگاه مزاحم و آلاینده محیط زیست در منطقه 10 پایتخت

خبرایران: با تدابیر اتخاذ شده از سوی معاونت فنی و عمران منطقه به زودی شاهد توسعه شبستان مسجد حاج عبداله خواهیم بود .
اجرای پروژه عمرانی توسعه شبستان مسجد حاج عبداله در منطقه 10 تهران/ تعطیلی 45 واحد کارگاه مزاحم و آلاینده محیط زیست در منطقه 10 پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، عباس علی فراهی زاده معاون فنی و عمران منطقه گفت: برای بهره مندی بیشتر شهروندان از فضاهای دینی و معنوی و پاسخگویی این اماکن به نیازها و درخواست های شهروندان برای انجام فرایض دینی و مراسم و مناسبت ها شبستان مسجد حاج عبداله توسعه می یابد .

وی با اشاره به تخصیص 321 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه افزود: در فاز یک این عملیات عمرانی 2 طبقه اسکلت بتنی در زمینی به مساحت 225 با زیربنای 450 متر مربع در دست اجراست.

معاون فنی و عمران منطقه یادآور شد: این مسجد در خیابان قزوین ایستگاه دو راهی قپان واقع شده و در فاز یک با اجرای عملیات سفت کاری و دیوار چینی 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا یک ماه آینده به اتمام می رسد.

 

تعطیلی 45 واحد کارگاه مزاحم و آلاینده محیط زیست در منطقه 10 پایتخت

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از اجرای رای ( پلمپ ) 45 واحد صنفی مزاحم و آلاینده محیط زیست خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، مهرداد زنگنه فر با اعلام این خبر گفت: یکی از رویکردهای واحد ساماندهی منطقه حذف آلودگی های زیست محیطی و فراهم سازی رفاه حال شهروندان از طریق اجرای آراء بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها است .

وی افزود: از ابتدای سال جاری تعداد 620 واحد صنفی دارای رای بند 20  مورد بازبینی و کنترل قرار گرفته است، در ضمن شایان ذکر است 49 واحد مزاحم و آلاینده در سطح منطقه در سال 94 شناسایی و در کمیسیون بدوی بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها مطرح گردید. وی افزود در همین راستا، برای 598  واحد صنفی مزاحم سطح محدوده اخطار ساماندهی صادر گردید و متصدیان واحدهای مزبور ملزم به رعایت موارد زیست محیطی گردیده اند.

همینطور اداره ساماندهی منطقه با همکاری نواحی سه گانه اقدام به اجرای 42 طرح ضربتی ساماندهی اصناف در محورهای آلوده از ابتدای سال اقدام نموده است .

 

به گفته زنگنه فر همچنین نسبت به ساماندهی 57 دستگاه کیوسک مطبوعاتی و عرضه گل سطح منطقه ( شستشو ، رنگ آمیزی، حذف الحاقات، رفع سدمعبر، سایه بان فرسوده و پرداخت اجاره بها) برمبنای دستورالعمل و بخشنامه های صادره از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اقدام شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب