امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12486 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیام هواداران سپاهان : سلام حاج حسین،اگر جمعه حرفی از سلطان بزنی اصفهان را برایت جهنم می کنیم؛

افشای پیامک های تهدید آمیز اصفهانی ها توسط فرکی/انتقاد فرکی از نویدکیا/ نگذار بلایی که سر کرانچار آوردیم سر تو بیاوریم/پخش محتوای جلسه فرکی با مسئولان بین هواداران تیم فوتبال سپاهان

خبرایران: سرمربی مستعقی تیم سپاهان گفت به خاطر حضور در برنامه تلویزیونی تهدید خواهد شد.
افشای پیامک های تهدید آمیز اصفهانی ها توسط فرکی/انتقاد فرکی از نویدکیا/ نگذار بلایی که سر کرانچار آوردیم سر تو بیاوریم/پخش محتوای جلسه فرکی با مسئولان بین هواداران تیم فوتبال سپاهان
به گزارش خبرایران؛ حسین فرکی در برنامه ورزش و مردم از بعضی تهدید های پیامکی خبر داد. او در این برنامه گفت:« زمانی که در سپاهان بودم بعد از شکست در هفته ششم هواداران شعارهایی علیه من دادند و حتی پیامک های تهدید آمیز برای من فرستادند.»
فرکی در ادامه گفت:« مطمئن هستم بعضی افراد بعد از این برنامه و صحبت های من، پیامک های تهدید آمیز خواهند داد.» وقتی بهرام شفیع به او گفت که محرم نویدکیا در جریان بازی حذفی سپاهان و راه آهن از هواداران خواسته تا علیه اش شعار ندهند، با لحنی که گلایگی در آن موج می زد، گفت: «این نوشدارو پس از مرگ است. چرا زمانی که من می خواستم این کار را نکرد؟ آنموقع بیانیه دادی.» به خوبی پیدا بود که فرکی از نویدکیا بسیار ناراحت است. 

فرکی در ادامه بعضی از این پیامک ها را در برنامه خواند و گفت :« سلام حاج حسین،اگر جمعه حرفی از سلطان بزنی اصفهان را برایت جهنم می کنیم. نگذار بلایی که سر کرانچار آوردیم سر تو بیاوریم.» او ادامه داد: «به قران قسمم دادند که بروم. جدا از بی ادبی ها و توهین های ناموسی، از من خواستند برم. گفتم اگر مشکل منم، اشکالی ندارد می روم.» 

 فرکی همچنین به چند پیامک دیگر هواداران اشاره کرد و گفت: «برای من نوشته اند اگر روز جمعه حرفی درباره سلطان(بدون اشاره به نامی) بزنی یا تیم را به حاشیه ببری، به خداوندی خدا برایت آبرو نمی گذاریم. یکی هم نوشته جمعه درباره فلانی حرف نزن. تیم را به حاشیه نبر. فرق شما ایرانی ها با خارجی ها این است که تا می روند دست به افشاگری می زنند. یکی هم نوشته آقای فرکی کاری که با کرانچار کردیم سر تو هم می آوریم. کرانچار داشت تیم را تمرین می داد ولی نمی دانست فردا می رود. از من می شنوی تو هم زودتر از اصفهان برون و نمان.» فرکی تاکید داشت که این پیامک ها باعث شد تا از سپاهان جدا شود.
سرمربی سابق سپاهان همچنین با انتقاد از محرم نویدکیا گفت: «من با مسئولان تیم جلسه داشتم چطور محتوای جلسه در اختیار نویدکیا قرار می گیرد و بعد بین هواداران پخش می شود؟» فرکی ادامه داد: «چرا باید رقم قرارداد من به گوش نویدکیا برسد؟ از کجا بیرون رفته است؟ چرا او باید درگیر قرارداد من شود؟ به من هم ارتباطی ندارد که بازیکن 1.5 میلیارد پول می گیرد و 5،6 بازی مصدوم است و یک بازی می کند!» 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب