امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12491 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پورتال 4 زبانه پژوهشگاه صنعت نفت سرآمد ارتباطات الكترونيک صنعت نفت شد

خبرایران: پورتال 4 زبانه پژوهشگاه صنعت نفت با هدف توسعه سطح ارتباطات داخلي و بين‌المللي كه علاوه بر زبان فارسي با استفاده از 3 زبان داراي اهميت راهبردي در صنعت نفت منطقه و جهان راه اندازي شده است در هفتمين جشنواره روابط عمومي‌هاي صنعت نفت در بخش ارتباطات الكترونيك در سطح ستاد وزارت‌خانه برترين شد.
پورتال 4 زبانه پژوهشگاه صنعت نفت سرآمد ارتباطات الكترونيک صنعت نفت شد

به گزارش خبرایران از واحد خبر ارتباطات پژوهشگاه صنعت نفت، اولین پورتال چهار‏زبانه ( فارسی، انگلیسی، عربی و روسی) حوزه نفت و گاز در مراسمي كه با حضور بيژن زنگنه، وزير نفت، عباس كاظمي، معاون وزير و مدير عامل شركت ملي پالايش و پخش فراورده‌هاي نفتي ايران، حمیدرضا عراقی،معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران،‌ و مديران ارشد روابط عمومي هاي نفت برگزار شد توانست رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

اين گزارش حاكي است پورتال چهار‏زبانه پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان پورتال بازوی تحقیق و توسعه وزرات نفت ، 27 اردیبهشت سال 93در روز جهانی ارتباطات و روابط ‏عمومی راه اندازی شد.

از آنجايي كه یکی از محورهای اساسی در رشد توسعه اقتصادی کشور گسترش صنعت ارتباطات و روابط‏ عمومی است، پژوهشگاه نیز با درک شيوه‌هاي نوين ارتباطي و فضاي مجازي اقدام به راه ‏اندازی پورتال چهار زبانه کرد که با این روش می‏تواند با صنعت، مخاطبان و ذينفعان در داخل و خارج از کشور ارتباط مناسب‏ تری برقرار کرد.

بر اساس اين گزارش ارايه توانمندي‌هاي پژوهشگاه، اطلاع رساني شفاف،‌ تعامل با ذينفعان و مخاطبان در سطح داخلي و بين‌المللي، عرضه فناوري، سرمايه گذاري و حل مشكلات فناورانه حوزه صنعت نفت و گاز از مهم‌ترين اهداف طراحي و پياده سازي پورتال 4 زبانه پژوهشگاه بوده است.

بر همين اساس همواره پژوهشگاه مصمم است با بهبود ايجاد شده در فضاي همكاري هاي بين المللي بتواند همكاري‌هاي داخلي و خارجي خود را توسعه بخشد و مذاكرات آتي را با جديت بيشتري دنبال كند كه يكي از راه‌هاي شناساندن بزرگترين مركز تحقيقاتي خاورميانه از طريق پورتال 4 زبانه است.

بر اساس اين گزارش پورتال 4 زبانه پژوهشگاه صنعت نفت با نشاني ripi.ir كه در دسترس عموم قرار دارد   شامل 55 هزار لغت 1043 لينک با 74مجموعه است و اين پورتال به معرفي كامل اين بزرگترين مركز فناورانه صنعت نفت پرداخته و اطلاعاتي نظير خدمات و محصولات، ‌دانش‌هاي فني و مالكيت معنوي(پتنت‌ها)،‌ راه‌حل هاي صنعتي و فرصت‌هاي همكاري را ارايه مي‌دهد.

خاطر نشان مي‌شود پورتال 4 زبانه پژوهشگاه صنعت نفت داراي 5 زيرپورتال پرديس بالادستي، پرديس پايين دستي، انرژي و محيط زيست، مركز نشر و مركز همايش‌هاي بين‌المللي است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب