امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12493 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در هفتمين جشنواره روابط عمومي‌هاي برتر صنعت نفت؛

پژوهشگاه صنعت نفت در ارتباطات الكترونيک برترين شد

خبرایران: در هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت نفت در سال 1394، با حضور بيژن زنگنه وزير نفت و مدير كل روابط عمومي وزارت نفت، پژوهشگاه صنعت نفت در بخش ارتباطات الكترونيك سطح ستاد وزارت نفت برترين شد .
پژوهشگاه صنعت نفت در ارتباطات الكترونيک برترين شد

به گزارش خبرایران از واحد خبر ارتباطات پژوهشگاه صنعت نفت معرفي و تقدیر از روابط عمومی­های فعال، خلاق و موفق، فراهم نمودن فضاي مناسب براي تبادل تجارب روابط عمومي­‌هاي صنعت نفت، بررسي مشكلات و نارسايي­هاي موجود در روابط عمومي­ هاي اين صنعت و افزايش اثربخشي فعاليت‌ها و برنامه­‌هاي روابط عمومي‌هاي صنعت نفت از مهم‌ترين اهداف اين جشنواره به حساب مي‌آيد.

بر اساس اين گزارش، اين جشنواره در شش بخش كه داراي 9 زير مجموعه است، برگزار شد كه اين محورها شامل مطالعات اجتماعي، برنامه‌ريزي، انتشارات، ارتباطات الكترونيك، تبليغات و ارتباطات رسانه‌اي است.

بر پایه این گزارش، آثار ارسالی به هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت نفت در بخش ارتباطات الکترونیک قالب وب سایت سازمان يا شرکت، حضور در شبکه‌های ارتباطی اینترنتی و مجازی بوده است.

اين گزارش حاكي است در سنوات گذشته تعداد بخش‌ها و زير بخش‌هاي آن‌ها بيشتر و رتبه‌هاي اول تا سوم هر بخش معرفي مي شدند اما در جشنوار هفتم در هر محور اعلام شده فقط شركت و يا سازمان برتر معرفي شده و همچنين تعداد بخش‌ها كاهش يافته است.

اين گزارش حاكي است پورتال 4 زبانه پژوهشگاه به نشاني ripi.ir اولين پورتالي است كه در حوزه انرژي به زبان‌هاي فارسي، انگليسي، روسي و عربي طراحي و پياده‌سازي شده است و از آن‌جايي كه ماموريت پژوهشگاه خلق فناوري با تمركز بر توسعه پايدار است  و از سوي ديگر مخاطبان پژوهشگاه در سه حوزه بالادستي، پايين دستي و انرژي و محيط زيست تقسيم‌بندي مي‌شوند؛ از اين رو 5 زير پورتال در حوزه‌هاي مختلف به منظور تسريع روند اطلاع رساني و شفاف‌سازي فعاليت‌ها با تمركز بر حل مشكلات فناورانه حوزه صنعت نفت و گاز اجرا شده است.

گفتني است به تازگي بخش فارسي زيرپورتال‌ پرديس پايين دستي و بخش عربي و روسي دو زير پورتال بالادستي و پرديس انرژي و محيط زيست راه‌اندازي شد.

خاطر نشان مي شود در هفتمين جشنواره روابط عمومي‌هاي صنعت نفت وزير نفت، مدير كل روابط عمومي وزارت نفت و مديران روابط عمومي‌هاي چهار شركت اصلي حضور داشتند.

گفتني است اين مراسم روز يكشنبه 10 آبان ماه در شركت پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران برگزار شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب