امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12494 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر نعمت الهی در هفتمين جشنواره روابط عمومي‌هاي برتر صنعت؛

پژوهشگاه صنعت نفت در حوزه ارتباطات رشد چشم گير داشته است

خبرایران: پژوهشگاه صنعت نفت يك سازمان پژوهش محورو به اصطلاح درون‌گرا است، از اين رو‌ اين سازمان همواره مخاطبان خاص خود را داشته بنابراين ارتباطات آن نيز بايد فعاليت‌هاي ويژه اي به منظور انعكاس دستاوردهاي اين مركز تحقيقاتي انجام دهد.
پژوهشگاه صنعت نفت در حوزه ارتباطات رشد چشم گير داشته است

دكتر اكبر نعمت الهي، مدير كل روابط عمومي وزارت نفت در هفتمين جشنواره روابط عمومي‌هاي برتر صنعت نفت كه روز يكشنبه 10 آبان ماه در شركت پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران برگزار شد، در مصاحبه اختصاصي با واحد خبر ارتباطات پژوهشگاه اظهار داشت: خوشبختانه پژوهشگاه صنعت نفت در دو سال اخير از نظر ارتباطات الكترونيك و فعاليت‌هاي رسانه‌اي بسيار فعال بوده و در بحث ارتباطات رشد چشم گير اين مركز را شاهد بوده‌ايم.

مدير كل روابط عمومي وزارت نفت با بيان اينكه پژوهشگاه با راه‌اندازي زير پورتال هاي متفاوت در پورتال اصلي اين مركز توانسته است ارتباط موثري با جامعه هدف خود برقرار كند افزود: ارتباطات پژوهشگاه صنعت نفت نسبت به گذشته از پويايي بيشتري برخوردار بوده و به گفته وزير نفت انديشه ورز‌تر با قضايا برخورد كرده و فعاليت‌هاي علمي بيشتري را در برنامه‌هاي خود قرار داده است.

نعمت الهي در همين راستا تصريح كرد: كاركنان ارتباطات پژوهشگاه با توجه به ماهيت اين مركز بايد مطالعات دقيقي نسبت به فعاليت‌ها و وظايف تحقيقاتي اين مركز داشته باشند تا بتوانند رسالت حقيقي خود را به خوبي انجام دهند.

اين مقام مسئول با اشاره به اين‌كه پژوهشگاه مخاطب مردمي و عام ندارد گفت: همواره قشر خاصي مخاطبان اين مركز تحقيقاتي بوده و اصولا شركت‌ها و ذينفعاني كه از اين مجموعه خدمات دريافت مي كنند با آن در ارتباط هستند از اين رو براي برقراي ارتباطات موثر و بهتر بايد به اين نكات توجه ويژه‌اي كرد.

نعمت الهي با بيان اينكه پژوهشگاه براي ترسيم منظومه ارتباطي خود بايد به نكات ذكر شده توجه خاصي داشته باشد گفت: اين مركز نبايد به دنبال تبليغات عمومي براي عامه جامعه باشد و ضرورتي ندارد كه جامعه هدف خود را به اين گستردگي در نظر بگيرد و از اين طريق مي‌تواند از بسياري از هزينه‌ها نيز جلوگيري كند.

وي در خاتمه افزود: ارتباطات پژوهشگاه صنعت نفت در دو سال اخير به خوبي حركت كرده و امروز شاهد جايزه گرفتن آن‌ها در بخش ارتباطات الكترونيك از دست وزير نفت بوده‌ايم و اميدواريم در سال‌هاي آتي نيز شاهد تلاش‌هاي بيشتر اين مركز باشيم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب