امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1251 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آیین پایانی سومین جشنواره جام جم ؛5/

برگزیدگان بخش مستند معرفی شدند

خبرایران: اسامی برگزیدگان بخش مستند سومین جشنواره جام جم اعلام شد.
 برگزیدگان بخش مستند معرفی شدند

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرایران، آیین پایانی سومین دوره جشنواره بین المللی جام جم چهارشنبه شب (25 دی ماه) با حضور «سیدعزت الله ضرغامی» رئیس سازمان صداوسیما، «علی دارابی» معاون سیما ، «مهدی فرجی» مدیر شبکه یک سیما و دبیر جشنواره، مدیران شبکه های مختلف سیما، هنرمندان و برنامه سازان مختلف سینما و تلویزیون و اصحاب رسانه در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم که با حضور انبوه هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون و اجرای احسان علیخانی همراه بود، هشت جایزه در بخش مستند توسط اعضای هیات داوران این بخش انتخاب شدند.

 در این بخش با تشکر از هاشم زهی پژوهشگر مستند عروسی چابهار از مجموعه مستند عروسی اقوام، جایزه تحقیق و پژوهش مستند "سعدی کارنو" به عبدالحمید ارجمند اهدا شد.

در بخش تصویربرداری محمد رسولی برای" مستند خانه ای در مه" و دربخش صدابرداری هادی ساعد محکم برای " مستند سیاه چمانه" مورد تقدیر قرار گرفتند.

در ادامه ضمن تشکر از ابوذر حیدری  تدوینگر مستند" خزندگان ایران"،  حمید نجفی راد جایزه بهترین تدوین را برای مستند "زیرگنبد مینا" از آن خود کرد.

بهترین نریتور در این بخش با تشکر از استاد ناصرطهماسب، به  شهرام درخشان برای گویندگی متن مستند" غبار سرخ" اهداء شد. همچنین در بخش بهترین مستند کوتاه با قدردانی از سیروس حسن پور تهیه کننده مستند "الفبای معجزه گر" به جواد ظهیری برای تهیه مستند "اگر عزت به قهوه خانه نیاید" تعلق گرفت.

سومین جشنواره بین المللی جام جم همچنین جایزه بهترین مجموعه مستند و مستند بلند خود را با تقدیر از آقایان سعید نبی برای مجموعه مستند "هیرکان" و عبدالحمید ارجمند برای مجموعه "جستجوگران پارسه"، به فتح الله امیری برای تهیه کنندگی مجموعه مستند "خزندگان ایران" اهداء کرد. هیات داوران برنامه های مستند  آخرین جایزه این بخش را نیز ضمن تشکر از حسن نقاشی برای کارگردانی مستند " نخل میراث کهن" از مجموعه راسخون،  به محمد حسین مهدویان برای مجموعه مستند آخرین روزهای زمستان اهداء کرد.

اعضای هیات داروان بخش برنامه های گفت و گو محور ترکیبی جوایز خود را در بیست و هفت عنوان اعلام کردند،

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب