امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12518 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دبيرخانه جايزه مصطفي(ص) برگزار مي كند؛

كارگاه طراحي پوستر جايزه بين المللي مصطفي(ص) با حضور طراحان و عكاسان برجسته

خبرایران: كارگاه طراحي پوستر با موضوع علوم و فن آوري هاي نوين در جهان اسلام توسط دبيرخانه جايزه مصطفي (ص) برگزار مي شود.
كارگاه طراحي پوستر جايزه بين المللي مصطفي(ص) با حضور طراحان و عكاسان برجسته

به گزارش خبرایران از ارتباطات و اطلاع رساني جايزه مصطفي(ص)، دبيرخانه اين جايزه طراحي، خلق نمادها، عناصر بصري و مضمون پيشرفت هاي جهان اسلام در زمينه علوم و فناوريهاي نوين را در دستور كار قرار داده و به اين منظور نمايشگاه بزرگي از آثار تجسمي در عرصه گرافيك و عكاسي با حضور طراحان و عكاسان برجسته ايران و جهان اسلام برگزار خواهد كرد.

دانشجويان شركت كننده در اين كارگاه با راهنمايي استاد حاضر، به خلق آثاري با مضامين اين جايزه بزرگ علمي و فناوري خواهند پرداخت.

همچنين دبيرخانه نمايشگاه تجسمي جايزه مصطفي (ص)، اين كارگاه را با هدف حضور حداكثري هنرمندان جوان و دانشجويان طراحي گرافيك در اين رويداد بزرگ، برگزار خواهد كرد.

كوروش پارسانژاد سرپرستي كارگاه طراحي پوستر را بر عهده دارد.

هنرمندان در اين كارگاه ضمن بحث و تبادل نظر درباره موضوع، به خلق آثاري با مضامين اين جايزه بزرگ خواهند پرداخت و در نهايت آثار برتر به داوري اساتيد مدعو انتخاب و به نفرات اول تا سوم جوايزي اهدا خواهد شد. اين كارگاه هفته اول آذرماه برگزار خواهد شد.

جايزه مصطفي (ص) بزرگترين جايزه علمي و فناوري در جهان اسلام است كه هر دو سال يكبار به دانشمندان و پژوهشگران برتر كشورهاي اسلامي اعطا مي شود.

علاقه مندان براي ثبت نام در كارگاه مي بايست حداكثر تا تاريخ 30 آبان، نام و نام خانوادگي، شماره تماس ثابت و براي ارزيابي، 3 اثر خود را با عرض حداكثر 1500 پيكسل با فرمت jpg به پست الكترونيكي ewmustafaprize@gmail.com  ارسال كنند.

دبيرخانه پس از بررسي آثار رسيده، افراد منتخب را براي حضور در كارگاه معرفي خواهد كرد و آثار برتر اين كارگاه علاوه بر نمايش در نمايشگاه تجسمي جايزه مصطفيُ(ص) در كتاب مجموعه آثار اين نمايشگاه نيز با چاپ خواهند رسيد.

يادآوري مي شود؛ براي شركت در اين كارگاه داشتن «رايانه همراه» براي طراحان گرافيك ضروري است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب