امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12534 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترسید محمد جعفری خبرداد؛

فقط نظرمصرف کنندگان در معرفی برندهای محبوب سال ملاک عمل است/ پنج میلیون نفراز در نظرسنجی ها شرکت خواهندکرد/ رقابت بین تولیدکنندگان درعرضه کالاهای کیفی بازار به رشد و توسعه اقتصاد ملی کمک می کند

خبرایران: رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: درمعرفی برندهای محبوب سال، فقط نظرمصرف کنندگان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
فقط نظرمصرف کنندگان در معرفی برندهای محبوب سال ملاک عمل است/ پنج میلیون نفراز در نظرسنجی ها شرکت خواهندکرد/ رقابت بین تولیدکنندگان درعرضه کالاهای کیفی بازار به رشد و توسعه اقتصاد ملی کمک می کند

به گزارش خبرنگار خبرایران، نشست خبری سومین جشنواره ملی برندهای محبوب سال، صبح امروز دوشنبه ۱۸ آبان ماه ۹۴، با حضور «دکترسید محمد جعفری» رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، «دکترعظیم فضلی پور» دبیر علمی جشنواره ملی برندهای محبوب سال، «مهندس محمدرضا یارمحمدی» معاون مدیر عامل گروه بین الملل پیشگامان و مدیر اجرایی سومین جشنواره ملی برندهای محبوب سال و اصحاب رسانه در تالار شیخ مفید مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزارو دراین نشست خبری «دکتر سید محمد جعفری» رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان طی سخنانی اظهارداشت: در معرفی برندهای محبوب سال، فقط نظر مصرف کنندگان ملاک عمل قرار خواهد گرفت و برای برگزاری سومین جشنواره ملی برندهای محبوب، ۹۶ گروه کالایی از نظر مرغوبیت و قیمت مورد ارزیابی قرار می گیرند.

دکترجعفری تصریح کرد: پیش بینی می کنم برای معرفی این برندها در سال جاری، بیش از پنج میلیون نفر از هموطنان در سراسر کشور در نظرسنجی ها شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: برندهای داخلی و خارجی محبوب مصرف کنندگان با نظر کارشناسان بر اساس ارزیابی های علمی انتخاب می شوند و در این جشنواره ملاک معرفی برندهای محبوب فقط نظر مصرف کنندگان اهمیت دارد.

 رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان عنوان داشت: امسال هرگونه نظرسنجی ها از طریق تلفن های همراه، شبکه جهانی اینترنت و فرم های مربوطه انجام خواهد شد و مصرف کنندگان در بین برندهای ایرانی و خارجی می توانند برندهای محبوب خود را انتخاب کنند و بدون شک رقابت بین تولیدکنندگان برای عرضه کالاهای کیفی در بازار، به رشد و توسعه اقتصاد ملی کمک زیادی می کند.

وی در پایان گفت: از همه برندهای داخلی می خواهم در سومین جشنواره ملی برندهای محبوب که هفتم دی ماه امسال در مرکز همایش های صداوسیما برگزار می شود، شرکت کنند.

دکترعظیم فضلی پور، دبیر علمی جشنواره ملی برندهای محبوب سال، در ادامه این نشست خبری اظهارداشت: در انتخاب برندهای محبوب مصرف کنندگان در سال جاری، پرداخت پول توسط بنگاه های اقتصادی ملاک عمل نیست بلکه مصرف کنندگان هستند که برندهای محبوب خود را معرفی خواهند کرد.

وی افزود: در ایران هیچ کس نمی تواند ارزش برند خود را اعلام کند چون مقوله هایی که ارزش برندهای محبوب را مورد ارزیابی قرار دهد، وجود ندارد.

دبیر علمی جشنواره ملی برندهای محبوب سال، در ادامه اظهار داشت: تنها زمانی می توانیم ارزش برندهای برتر را مورد ارزیابی قرار دهیم که آنها ثبت جهانی شده، بنگاه اقتصادی شفافیت مالی داشته و مصرف کنندگان نیز به این برند از نظر کیفی اعتقاد داشته باشند؛ در حالی که کمتر از ۲۰۰ برند در ایران ثبت جهانی شده است.

دکتر فضلی پوردر پایان گفت: برای برگزاری این جشنواره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به عنوان نماینده جامعه بزرگ مصرف کنندگان به همراه فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی در نظر دارد با برگزاری گسترده ترین نظرسنجی مردمی در کشور، برندهای محبوب را در این جشنواره به مردم ایران معرفی کند.

مهندس محمدرضا یارمحمدی، معاون مدیر عامل گروه بین الملل پیشگامان و مدیر اجرایی سومین جشنواره ملی برندهای محبوب سال، سخنران پایانی این نشست خبری بود، که در ادامه توضیحاتی را پیرامون عملکرد گروه بین الملل پیشگامان و سومین جشنواره ملی برندهای محبوب سال ارائه داد.

 

معرفی گروه بین الملل پیشگامان

گروه بین الملل پیشگامان، مجموعه ای است پیشرو و ایده محور که به عنوان بزرگترین سازمان دهنده و برگزار کننده همایش های کشور در سال ۸۸ تاسیس و با شماره ثبت ۴۳۱۳۶۴ به عنوان موسسه ای غیر تجاری فعالیت خود را آغاز نمود.

 

معرفی شرکت

 

گروه بین الملل پیشگامان، مجموعه ای است پیشرو و ایده محور که به عنوان بزرگترین سازمان دهنده و برگزار کننده همایش های کشور در سال ۸۸ تاسیس و با شماره ثبت ۴۳۱۳۶۴ به عنوان موسسه ای غیرتجاری فعالیت خود را آغاز نمود.

در سالهای اخیر این گروه با استفاده از کادری آموزش دیده و مجرب بزرگترین رویدادهای ملی و بین المللی را در سطح کشور و خارج از مرزها برگزار نموده است که همکاری تمامی نهادهای ذیصلاح ملی و بین المللی را به دنبال داشته و با هدف معرفی برندهای جدید و ثبت نام های تجاری برگزیده ملی فعالیت می نماید.از مهمترین مأموریت های مجموعه ایجاد ارتباط بین مسئولین و مدیران صنعتی و نیز معرفی فرصت های مناسب سرمایه گذاری و ایجاد بستر و مشاوره تبلیغات هدفمند می باشد.

 

n00298635-b

 

DSC_0348

 

de7e9885-e824-4ff8-b0cb-31e8a475c1b8

 

images

 

timthumb.php

 

o_9be2daaa

b8dd50fd7870a5f0c77243d20e296f9e_branding-863-430-c

 

logo
 

11

اهداف و فعالیت ها

از اهداف شاخص این موسسه جهت برگزاری همایش ها می توان به برگزاری نمایشگاهها و همایشهای فرهنگی ، رسیدن به خودکفایی صنایع ، ارائه خدمات بازاریابی و فروش محصولات استاندارد ایرانی در بازارهای جهانی ، معرفی توانمندیهای تولیدات داخلی، بررسی مشکلات و چالشهای موجود در صنایع و راهکارهای آن ، بررسی و ضعیت موجود بازارهای داخلی و آشنایی صنایع با بازارهای جهانی ، بررسی موقعیت صنایع و بازارهای ایران در رتبه بندی جهانی و راهکارهای نوین جهت ارتقاء سطح کیفی صنایع در راستای دستیابی به بازارهای جهانی، ایجاد رقابت سالم بین تولیدکنندگان داخلی و واردکنندگان محصولات خارجی اشاره کرد.

 

گروه بین الملل پیشگامان دارنده گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت و بهبود مستمر ISO9001 با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و توسعه صنعت و تجارت کشور در زمینه زیر فعال می باشد.

 
• برگزاری همایش های ملی ، تخصصی و بین المللی
• اجرای سمینارهای آموزشی ، صنعتی – تجاری و اعزام هیئت های بازرگانی به خارج از کشور در راستای منافع اقتصادی
• مشاوره مدیریت و ارائه گواهینامه بین المللی ISO
• نماینده انحصاری جذب اسپانسر و حامی مالی ، جهت تیم های برتر ورزشی
• طراحی و چاپ سررسید و سالنامه در سطح کشور
• تهیه و تولید برنامه های ویژه اقتصادی تلویزیونی

چشم انداز
پیشگامان در نظر دارد با توجه به زنجیره تامین و منابع انسانی توانمند خود را در افقی نزدیک به عنوان بزرگترین سامان دهنده برگزارکننده همایش ها، سمینارها و رویدادهای عظیم بین المللی در منطقه خاورمیانه شناخته شود.

 

گروه بین الملل پیشگامان

آدرس: خیابان مطهری، بعد از چهار راه قائم مقام فراهانی، پلاک ۲۴۹

تلفن: ۰۲۱۴۲۷۰۶

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب