امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12558 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نخستین حضور دانشجومعلمان فیلمساز در جشنواره بین‌المللی رشد

خبرایران: امسال برای اولین بار همزمان با برگزاری چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، دانشجومعلمان فیلم‌ساز نیز وارد میدان رقابت فیلم‌سازی شدند و بخش دانشجومعلمان نیز به جشنواره افزوده شده است.
نخستین حضور دانشجومعلمان فیلمساز در جشنواره بین‌المللی رشد

از مجموع  126 اثری که فرهنگیان و دانشجومعلمان فیلمساز به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند 23 اثر به بخش مسابقه راه یافته است که از شامل 2 فیلم داستانی بلند، 10 فیلم داستانی کوتاه، 1 فیلم مستند علمی، 7 فیلم مستند و 3 فیلم انیمیشن است.

از میان 23 فیلم راه یافته به بخش نهایی جشنواره 16 اثر متعلق به فرهنگیان و 7 اثر متعلق به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان است.

مهندس علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش،  دکتر محمود امانی طهرانی مدیرکل دفتر تالیف کتب درسی و یدالله کریمی کارگردان، داوران مسابقه آثار فرهنگیان فیلم‌ساز در جشنواره امسال هستند.

چهل‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با شعار «دانش در آیینه تصویر» روز جمعه 22 آبان ماه 1394 در محل مدرسه دارالفنون تهران آغاز به‌کار می‌کند. این جشنواره تا 29 آبان ادامه دارد و آثار شرکت‌کننده در جشنواره همزمان با تهران در استان‌های گیلان، مرکزی، خراسان شمالی، هرمزگان (جزایر خلیج فارس)، شهرستان‌های استان تهران و سواحل مکران (جاسک، کنارک، چابهار و سیرک) به نمایش درمی‌آید.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب