امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12568 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

40 پروژه شهري ارزيابي اجتماعي و فرهنگي (اتاف)شد

خبرایران : در راستاي اجراي طرح اتاف تحت عنوان ارزيابي تاثيرات اجتماعي و فرهنگي پيرامون پروژه هاي شهري در سطح منطقه يک، بيش از 40 پروژه ارزيابي شد.
40 پروژه شهري ارزيابي اجتماعي و فرهنگي (اتاف)شد

به گزارش خبرایران ازروابط عمومي شهرداري منطقه يک، فرخ غفارزاده مدير اداره مطالعات شهرداري منطقه يک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: سامانه اتاف با هدف تسهيل در روند تهيه و بهره برداري طرح هاي اتاف (ارزيابي تاثيرات اجتماعي و فرهنگي) در سطح تهران راه اندازي شده است و مجريان، ناظران علمي و مسئولين بخش هاي مختلف شهرداري مي توانند از طريق اين سامانه به طرح هاي اتاف دسترسي پيدا کرده و در اجرا و ارزيابي اين طرح ها مشارکت نمايند.

وي گفت : از سال 89 تا کنون شهرداري تهران در جهت ارتقاي کيفي پروژه هاي شهري، اقدام به انجام مطالعاتي پيرامون پروژه ها نموده و تاکنون نتايج بررسي بيش از 40 پروژه در دسترس مسئولين مرتبط قرار گرفته است.

غفارزاده تصريح کرد: برخي از موارد مهم ارزيابي پروژه هاي منطقه يک در اين سامانه شامل ساماندهي بازار تجريش، ورزشگاه شهرک نفت، بوستان هاي وزيري، دربند، خسروشاهي و اميرسليماني است.

غفارزاده ادامه داد: در اين خصوص واحد مطالعات معاونت اجتماعي شهرداري منطقه يک اقدام به برگزاري  جلساتي با حضور مجريان و ناظران اتاف منطقه نمود که در اين جلسات علاوه بر معرفي ناظران و مجريان، نکاتي در خصوص شيوه کار و همچنين راهکارهاي افزايش اثربخشي اتاف مطرح شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب