امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12573 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای اجرای طرح «مدرسه آماده»؛

96 معلم منطقه 15 آموزش مقابله با حوادث را فرا گرفتند

خبرایران: مدیرستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 15 از آموزش 96 معلم این منطقه در راستای اجرای طرح "مدرسه آماده" خبر داد.
96 معلم منطقه 15 آموزش مقابله با حوادث را فرا گرفتند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15،  منوچهر رحیمی با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به دستورالعمل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در خصوص مقاوم سازی مدارس در برابر بلایای طبیعی، آموزشهای لازم به 40 مدرسه منطقه در مقاطع مختلف تحصیلی داده شده است. آموزش معلمان اقدام دیگری است که با هماهنگي با آموزش پرورش منطقه 15 و دعوت از معلمين چهار مدرسه آيت الله كاشاني، شهيد صياد شيرازي، بني هاشم  و شهيد فرهادي انجام می شود.

به گفته وی شناخت مخاطرات و مواجهه با حوادث،كمك هاي اوليه و اصول اطفاء حريق از جمله آموزشهایی بود که در این زمینه به 96 معلم داده شد.

مدیرستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه با اشاره به اینکه "مدرسه آماده" مدرسه اي است كه مخاطرات آن به حداقل رسيده و توان مقابله با حوادث را كسب نموده و كمترين تلفات و خسارات را در مقابله با حوادث متحمل خواهد داشت، خاطر نشان کرد: طرح مدرسه آماده قصد دارد با همراهي كليه مسئولين و ذينفعان در جهت ايجاد محيطي امن و مطمئن براي تعليم و تربيت دانش آموزان گام بردارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب