امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12621 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با هدف ارائه خدمت به زائرین حسینی؛

توزیع صد ها هزار بطری آب معدنی توسط موسسه اعتباری کوثر در مرزهای منتهی به کربلای معلی

خبرایران: موسسه اعتباری کوثر با هدف ارائه خدمت به زائرین حسینی که اربعین امسال همچون سنوات قبل قصد پیاده روی از مرز های مهران، چزابه و شلمچه به کربلای معلی را دارند، بیش از صد ها هزار بطری آب معدنی را در مرزهای مذکور توزیع خواهد کرد.
توزیع صد ها هزار بطری آب معدنی توسط موسسه اعتباری کوثر در مرزهای منتهی به کربلای معلی

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر: کار دپوی این بطریها از هفته گذشته در مهران آغاز و ان شاءا... با تقسیم بندی که انجام پذیرفته علاوه بر مهران در دومرز چزابه و شلمچه نیز دپو ، و از 5 روز مانده تا 5 روز بعد از اربعین کار توزیع توسط کارکنان محب اهل بیت این موسسه با برنامه ریزی و نظم خاصی آغاز خواهد شد.

خاطرنشان می سازد آب معدنی هایی که قرار است در حجم وسیعی توزیع شود توسط شرکت وگل قزوین که از نظر سلامت و بهداشت مورد تایید وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی است تهیه و توسط دهها دستگاه تریلر به سمت مناطق فوق منتقل و قرارشده تعدادی از نیروهای داوطلب موسسه از تهران و شهرستان ها در مدت 10 روز کار توزیع را انجام دهند.

قابل ذکر است هماهنگی های لازم در این راستا با مسئولین ستاد بازسازی خوزستان و کرمانشاه توسط مسئولین امور شعب استانها به عمل آمده است.

خاطرنشان می سازد مدیرعامل، جمعی از کارکنان موسسه همچون سال گذشته همزمان با خدمت رسانی یاد شده مسیر نجف تا کربلا راپیاده طی خواهند کرد که این اقدام در راستای تقویت فضای معنوی موسسه که مدیران عالی آن از رزمندگان دفاع مقدس می باشند و بحمد ا... مدیریت جهادی آنان تاکنون باعث اعتلای موسسه گردیده است می باشد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب