امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12624 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری دومین سمینار تخصصی فناوری شرکت ارتباط امن (EATS 2015)؛

آشنایی با تازه‌ترین راهکارهای جلوگیری از نشت اطلاعات و امنیت وب سایت

خبرایران: دومین سمینار تخصصی فناوری شرکت ارتباط امن، EATS 2015، با همکاری شرکت‌های ویراتک، Endpoint Protector و DenyAll به معرفی جدیدترین راهکارهای ارائه‌ شده خود در حوزه آی‌تی پرداخت.
آشنایی با تازه‌ترین راهکارهای جلوگیری از نشت اطلاعات و امنیت وب سایت

به گزارش خبرایران از مؤسسه دیده‌بان آی تی، محمد مبصری، رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباط امن، در دومین سمینار تخصصی فناوری این شرکت (EATS 2015) که روز یکشنبه 24 آبان‌ماه در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار شد، به تشریح مفهوم (Internet Of Things) IoT پرداخت و گفت: اینترنت اشیا مفهومی است که ما امروز هم به‌نوعی با آن سروکار داریم ولی در 20 سال آینده تمامی صنایع و چیزهایی که در دنیا وجود دارد قابل‌اتصال به اینترنت خواهند شد. این امر همان‌قدر که باعث تسهیل زندگی می‌شود می‌تواند موضوع ترسناکی نیز باشد و نگرانی‌های امنیتی نیز به دنبال دارد.

وی ادامه داد: 87درصد وب‌سایت‌های موجود در دنیا در سطح متوسطی از آسیب‌پذیری هستند و 46درصد نیز آسیب‌پذیری بالا دارند و 16درصد آسیب‌پذیری‌های آی‌تی از مشکلات کاربران، 17درصد از نشت اطلاعات، 7درصد از حملات سایبری، 5درصد از تهدیدهای خارجی و 11درصد از کارمندان ناراضی ناشی می‌شود.

مبصری ضمن مقایسه‌ آمار حملات طی سال 2013 تا 2015 در کشور نشان داد که میزان خطرات رو به افزایش و نوع آنها در حال تغییر است و افزود: هک شدن وب سایت، ضررهای مالی و اعتباری فراوانی برای صاحبان کسب‌وکار دارد و برندهای بزرگی مانند  سیمانتک هم از آن مصون نبوده‌اند. هکر را هیچ‌وقت نمی‌توان کاملا متوقف کرد بلکه تنها می‌توان با استفاده از راهکارهای متعدد کار آنها را سخت‌تر کرد.

در ادامه این سمینار مهندس علی اعتمادفر، مدیر فنی شرکت ویراتک، به ارائه توضیحاتی پیرامون DLP پرداخت و با اشاره به این موضوع که امروزه نشت اطلاعات از داخل سازمان به‌صورت آگاهانه و یا ناآگاهانه از طریق کارکنان آن مجموعه به یک مشکل بزرگ و قابل‌تأمل تبدیل شده است، محصول EndPoint Protector را به‌عنوان راهکاری مناسب برای مدیریت و کنترل نقل و انتقال اطلاعات در درون سازمان معرفی کرد که نحوه کار با آن آسان بوده و اکنون به 12 زبان و از جمله فارسی قابل دسترسی است.

سپس نیکلاس برسند، مدیرکل فروش بین‌الملل شرکت Denyall، ضمن بیان این مطلب که حملات در همه دنیا وجود دارند و حتی ناتو، لینکدین و مسترکارت هم از حملات سایبری مصون نیستند به جدیدترین راهکارهای ارائه شده در حوزه امنیت اطلاعات اشاره کرد و گفت: Denyall اکنون با داشتن بیش از 600 مشتری سازمانی و تعدادی زیادی مشتریان در صنایع مختلف در دنیا و 60 هزار اپلیکیشن، 35 درصد در سطح بین المللی رشد داشته و در سال 2014 شاهد 20 درصد رشد بوده است.

وی افزود: در محصولاتی که ما ارائه می‌دهیم اطلاعات سازمان شما در سازمان خودتان و نزد خود شما باقی می‌ماند و از سازمان و کشورتان خارج نمی‌شود.

پس از آن در یک جلسه پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان به سؤالات حاضران در سمینار راجع به راهکارهای معرفی شده پاسخ داده شد.

در حاشیه سمینار تخصصی فناوری شرکت ارتباط امن، پرسش‌نامه‌ای به حاضران ارائه شده بود که در پایان سمینار به تعدادی از افراد ارائه‌دهنده پاسخ‌های صحیح به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

شرکت ارتباط امن با سابقه 20 ساله در حوزه ارائه راهکارهای امنیت اطلاعات، از سال 2013 دفتر خاورمیانه خود را تأسیس کرد و اکنون با دارا بودن 700 نماینده در بازارهای آفریقا و خاورمیانه و 100 نماینده در سراسر کشور به ارائه محصولاتی می‌پردازد که 90 درصد آنها به‌صورت انحصاری در سراسر خاورمیانه و بعضاً در سراسر دنیا در اختیار این شرکت قرار دارد و همواره این شعار را سرلوحه کار خود قرار داده که عرضه محصول، پایان کار نیست و برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی و تخصصی و پشتیبانی مناسب همواره ضروری است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب