امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12634 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور مدیران شهری منطقه 17 انجام شد:

مراسم روحانی «چهل شب روضه» در منزل شهید مدافع حرم

خبرایران: همزمان با نخستین روزهای ماه صفرالمظفر و در آستانه اربعین حسینی(ع)، مراسم معنوی «جهل شب روضه در منزل چهل شهید» در منزل شهیدان امامی و مرادی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور مدیران شهری منطقه 17 برگزار شد.
مراسم روحانی «چهل شب روضه» در منزل شهید مدافع حرم

به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 17، این مراسم نورانی در منزل شهید امامی از شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد که در سال 65 به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

شهید مرادی داماد خانواده شهید امامی ست که در سال 92 و در دفاع از حرم آل الله(ع) به خیل شهدای دارالشهدای تهران پیوسته ست.

این مراسم روحانی با حضور مهندس علی رضایی قائم مقام شهردار منطقه 17، بهروز جباری رییس امور ایثارگران، ابراهیم ابویی رییس روابط عمومی منطقه، مرتضی مرادی شهردار ناحیه دو ، پارسیان نماینده اداره کل ایثارگران و دیگر مدیران شهری منطقه 17 ، اعضای شورایاری محله گلچین و جمعی از شهروندان و معتمدین محلی برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محبی تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) با بیان مناقب حضرت امام حسین(علیه السلام) به سخنرانی پرداخت و مراسم با مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) ادامه پیدا کرد.

در پایان همسر شهید امامی با بیان خاطراتی از دوران انقلاب و سالهای دفاع مقدس، با آرمانهای امام راحل (ره) تجدید میثاق کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب