امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12642 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اکران فیلم در مدارس صعب‌العبور و عشایری

خبرایران: در استان‌های گیلان، هرمزگان، خراسان شمالی و مرکزی فیلم‌های جشنواره در مدارس روستایی و عشایری این استان‌ها حتی مدارس مناطق صعب‌العبور برای دانش‌آموزان به نمایش درآمده است.
اکران فیلم در مدارس صعب‌العبور و عشایری

به گزارش خبرایران از ستاد خبری جشنواره رشد،  در استان‌های گیلان، هرمزگان، خراسان شمالی و مرکزی فیلم‌های جشنواره در مدارس روستایی و عشایری این استان‌ها حتی مدارس مناطق صعب‌العبور برای دانش‌آموزان به نمایش درآمده است.

مدارس روستای اطاقور از توابع شهرستان لنگرود و مناطق مرزی راز و جرگلان در استان خراسان شمالی (منطقه مرزی ایران و ترکمنستان) از جمله این مناطق‌اند، که علیرغم دشواری‌های راه، فیلم‌های جشنواره به مدارس رسیده و مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفته است.

ستاد برگزاری جشنواره چهل و پنجم رشد در همه استان‌های نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره واحدهای نمایش سیار برای مناطق روستایی و عشایری در نظر گرفته است.

طبق گزارش‌های رسیده از استان خراسان شمالی به علت تقاضای مدارس استان، تعداد واحدهای ثابت نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره از 21 واحد به 47 واحد افزایش یافته است.

گفتنی است چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از 22 تا 29 آبان ماه 94 همزمان با تهران در 5 استان گیلان، مرکزی، خراسان شمالی، هرمزگان و سواحل مکران برگزار می‌شود. از برگزیدگان جشنواره در مراسم اختتامیه که روز جمعه 29 آبان در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود تقدیر خواهد شد.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب