امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12672 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حضور فناپ در چهارمین کنفرانس فاوا حوزه انرژی

خبرایران: شرکت فناپ، سوم و چهارم آذرماه سال جاری به همراه واحدهای تلکام، زیرساخت و حمل‌ونقل هوشمند و شرکت فرپام برای نخستین‌بار در چهارمین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکت می‌کند.
حضور فناپ در چهارمین کنفرانس فاوا حوزه انرژی

با توجه به استمرار کاهش قیمت جهانی نفت، حاشیه سود این صنعت برای فعالان حوزه انرژی با افول مواجه بوده و استفاده بهینه از منابع موجود نفتی راهکارهایی با پشتوانه فناوری اطلاعات می‌طلبد. از این رو، فناپ به عنوان ارائه‌دهنده راهکارهای جامع در حوزه فاوا با حضور در این رویداد به معرفی توانمندی‌هایش به‌صورت اختصاصی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی می‌پردازد و برنامه‌هایش در حوزه زیرساخت، ارتباطات و نرم‌افزارهای جامع را تشریح می‌کند.

شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ در افتتاحیه این کنفرانس با موضوع آینده‌ انرژی و راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات به‌منظور افزایش بازدهی در صنعت انرژی و پتروشیمی به سخنرانی می‌پردازد.همچنین برگزاری یک کارگاه آموزشی با مضمون ERP یا راهکارهای جامع سازمانی و همین‌طور تشریح فعالیت‌های مرکز شتابدهی فناپ و نقش نوآوری در حوزه انرژی، بخش دیگری از برنامه فناپ در این رویداد خواهد بود.

چهارمین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، سوم و چهارم آذرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب