امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12679 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری میزبان جشنواره «خورشید» شد

خبرایران: پنجمین دوره جشنواره فیلم مستقل «خورشید» امسال با همکاری پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری و در محل این پژوهشکده برگزار می‌شود.
پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری میزبان جشنواره «خورشید» شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل «خورشید»، پنجمین دوره این جشنواره امسال با همکاری پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری و در محل این پژوهشکده برگزار می‌شود.

بر اساس توافق صورت گرفته بین جشنواره فیلم مستقل خورشید و پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری، سالن همایش‌های این پژوهشکده در مدت برگزاری جشنواره خورشید محل نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های راه‌یافته، برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی و مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره خورشید خواهد بود.

طبق هماهنگی‌های انجام شده، امکان حضور همه علاقه‌مندان و مخاطبان در جلسات نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های این جشنواره برنامه‌ریزی شده است.

مجموعه پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری به عنوان یکی از بناهای ثبت شده در فهرست آثار ملی و میراث فرهنگی کشور با 1500 مترمربع مساحت و 700 متر زیربنا، در خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین جنوبی و چهارراه ولیعصر، نبش خیابان شهید مظفر جنوبی، شماره 1176 واقع شده است و در گروه‌های تخصصی پژوهش مدیریت فرهنگی، پژوهش هنر، جامعه‌شناسی فرهنگی، معماری و منظر شهری و نیز در زمینه دوره‌های تخصصی فعالیت‌های هنری مشغول فعالیت است.

پنجمین جشنواره فیلم مستقل خورشید به عنوان رویداد ویژه سینمای مستقل تجربی در کشور به همت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل و دبیری مهدی یارمحمدی، دی‌ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب