امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12700 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم فاضل نظری انجام شد؛

انتصاب دبیران علمی چهاردهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره

خبرایران: دبیران علمی چهاردهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره طی احکام جداگانه‌ای از سوی معاون هنری حوزه هنری منصوب شدند.
انتصاب دبیران علمی چهاردهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره

به گزارش خبرایران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، فاضل نظری، معاون هنری حوزه هنری طی احکام جداگانه‌‌ای مجید سعدآبادی و سارا عرفانی را به عنوان دبیران علمی بخش شعر و داستان در چهاردهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره منصوب کرد.

در بخشی از احکام آمده است: «جشنواره شعر و داستان جوان سوره که با هدف ایجاد زمینه شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای جوان اکنون به منزل چهاردهم رسیده است و می‌تواند فرصتی شایسته برای تبادل اندیشه و تجربه باشد. به این ترتیب تمهید فضای هم‌افزایی ادبی از رهگذر کمرنگ و محدود ساختن بعد رقابتی آن و تقویت فضای همدلی و تبادل تجربه و دانش یکی از ضرورت‌های اجرای این جشنواره خواهد بود.

در این دوره جشنواره، توجه و تاکید بر همدلی و تبادل تجربه و دانش از نکات بارز و قابل توجه است. نوع انتخاب دبیران جشنواره که هر دو از استعدادهای جوان در حوزه شعر و داستان هستند نیز نشان از چنین رویکردی دارد و ‌می‌توان فضایی متفاوت از دوره‌های پیشین برای این دوره جشنواره را پیش‌بینی کرد.

چهاردهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره به همت حوزه هنری اردیبهشت سال 95 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و آگاهی از شرایط این جشنواره به سامانه www.artfest.ir مراجعه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب