امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12724 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علیدوستی درنشست خبری سریال «شهرزاد» اعلام کرد؛

شهرزاد اولین زن در سریال های ایرانی است که صاحب فردیت، انتخاب شخصی و نوعی فلسفه است/ سریال حسن فتحی جذاب ، پرکشش و برای من مثل یک رمان بود

خبرایران: ترانه علیدوستی بازیگرسریال «شهرزاد» گفت: شخصیت شهرزاد در نظر من اولین نقش از یک زن در سریال های ما است که صاحب فردیت، انتخاب شخصی و نوعی فلسفه است که ما چنین شخصیتی را در اکثر سریال های تلویزیونی و در حدود ۸۰ درصد فیلم های سینمایی نمی بینیم.
شهرزاد اولین زن در سریال های ایرانی است که صاحب فردیت، انتخاب شخصی و نوعی فلسفه است/ سریال حسن فتحی جذاب ، پرکشش و برای من مثل یک رمان بود

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری سریال «شهرزاد» امروز یکشنبه اول آذرماه با حضور «حسن فتحی» کارگردان، «سید محمد هادی رضوی» و «محمد امامی» تهیه کنندگان سریال، علی نصیریان، ترانه علیدوستی، گلاره عباسی، پری ناز ایزدیار، امیر حسین رستمی بازیگران سریال ، جمعی از عوامل فنی و حرفه ای سریال، علاقه مندان سینما و تلویزیون و اصحاب رسانه در پردیس سینما ملت برگزارو دراین نشست خبری «ترانه علیدوستی»بازیگرسریال «شهرزاد» درخصوص   تفاوت میان مدیوم های سینمایی و تلویزیونی اظهارداشت: مطمئنا میان مدیوم های نمایشی تفاوت وجود دارد همانگونه که میان نقش ها هم این تفاوت وجود دارد. من فکر می کنم هر نقشی و هر کاری اقتضائات خاص خود را دارد و به طور کلی به دسته بندی آثار تلویزیونی یا سینمایی اعتقادی ندارم.

علیدوستی حضور در سریال «شهرزاد» را اولین تجربه خود ازایفای نقش در آثار تلویزیونی دانست و بیان کرد: این کار اولین تجربه من در حوزه بازی در سریال ها بود که برای من تجربه ای جدید بود و چیزهای تازه ای آموختم. من بی نهایت کار را دوست داشتم و هرچه در توانم بود برای نقش انجام دادم.

وی تاکید کرد: اولین دلیلی که من را به بازی در این سریال جذب کرد قصه پرکشش آن بود. من مطالعه زیاد دارم و باید بگویم که فیلمنامه این سریال برای من مثل یک رمان بود یعنی زمانی که من شروع کردم و آن را خواندم نتوانستم فیلمنامه را بر زمین بگذارم. این اولین نشانه بود که فکر کردم اگر این فیلمنامه روی کاغذ چنین فضایی دارد بعد از ساخت هم مردم همین نظر را درباره آن خواهند داشت.

بازیگر نقش «شهرزاد» در ادامه درباره شخصیتی که ایفا کرده است توضیح داد: شخصیت شهرزاد در نظر من اولین نقش از یک زن در سریال های ما است که صاحب فردیت، انتخاب شخصی و نوعی فلسفه است که ما چنین شخصیتی را در اکثر سریال های تلویزیونی و در حدود ۸۰ درصد فیلم های سینمایی نمی بینیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب