امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12727 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی؛

پاسخگوئی به دغدغه های مقام معظم رهبری وظیفه دانشگاه جامع علمی کاربردی است

خبرایران : دکتر محمد اخباری با بیان مطلب فوق با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری از برنامه ریزی دقیق برای پاسخگوئی به منویات به حق مقام معظم رهبری سخن گفته و آن را رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی دانست.
پاسخگوئی به دغدغه های مقام معظم رهبری وظیفه دانشگاه جامع علمی کاربردی است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محمد اخباری با بیان مطلب فوق با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری از برنامه ریزی دقیق برای پاسخگوئی به منویات به حق مقام معظم رهبری سخن گفته و آن را رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی دانست.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به خروجی محور بودن این دانشگاه افزود: این دانشگاه به عنوان دانشگاه نسل سوم و مهارت آفرین با طرح رتبه بندی مراکز و ایجاد شوراهای آموزشی در راستای افزایش کیفی دانشگاه قدم برداشته و به دنبال افزایش مهارت دانش آموختگان است.

وی که در جمع روسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی سخن می گفت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: بیانات معظم له درخصوص دانشگاه های تقاضامحور و کارآفرین، حجت را بر همه ما تمام کرده و وظیفه و رسالت سنگینی را بر دوش دست اندرکاران گذاشتند.

دکتر اخباری به ارتباط دانشگاه جامع علمی کاربردی با صنعت اشاره نموده و خاطرنشان کرد: مراکز این دانشگاه با همکاری صنعت و در درون صنعت و در جوار کارخانجات مادر شکل گرفته که نویدبخش آینده خوب آن است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب