امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12751 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مولایی شهردار منطقه 22 در مراسم تجلیل از بسیجیان منطقه اعلام کرد؛

نیروهای بسیجی باید در تمامی امور الگو باشند/ بسیجی، در هر عرصه ای وارد شده پیروز میدان بوده است

خبرایران :دکترمولایی شهردارمطقه 22 گفت: امروز هم باید به نقطه ای برسیم که فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه، شهر ، منطقه و ادارات ما طنین انداز شود. و تفکر بسیجی بر اعمال رفتار ما حاکم شود.
نیروهای بسیجی باید در تمامی امور الگو باشند/ بسیجی، در هر عرصه ای وارد شده پیروز میدان بوده است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22 ، به مناسبت هفته بسیج مراسم تجلیل از بسیجیان منطقه 22 با حضور مولایی شهردار، قائم مقام، معاونین، شهرداران نواحی 4 گانه، روسای ادارات، فرمانده و اعضای شورای برادران و خواهران بسیج منطقه 22 در سالن اجتماعات مدیریت بحران برگزار گردید.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین وکیلی سخنانی در خصوص اهمیت بسیج و جایگاه والای بسیجیان را به سمع حاضرین رسانده و سپس رویان تاش فرمانده حوزه  بسیج حضرت سید الشهدا (ع) پس از پخش کلیپی کوتاه گزارش از روند کارهای انجام گرفته در هشت ماه ابتدای سال جاری گفت: بسیج امتداد حرکت عاشورا و عاشورا حرکت اسلام است بسیج ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل بوده و کشور ما، ملت ما، انقلاب ما و تاریخ ما به بسیج نیازمند است و بسیج به کیفیت بخشیدن روز افزون به خود نیازمند است.

دکتر مولایی شهردار بسیجی منطقه ضمن خوشامدگویی به بسیجیان حاضر در جلسه گفت: «بسیج چیزی نیست جز عبادتی عارفانه و رزمی شجاعانه. بسیج به معنای واقعی، گویای یکرنگی و همدلی است. بسیجی باید در تمام زمینه ها الگو باشد زیرا بسیجیان که این مدال افتخار را بر گردن دارند در جامعه زیر ذره بین هستند.بسيج نه ارگاني سياسي است و نه وابسته به هيچ حزب و گروهي. تحت فرمان مقام معظم رهبري است و وقتي ببيند جامعه دارد به خطر مي افتد، وارد ميدان مي شود بسيج تنها مدافع نظام و ولايت است.بسیج به فکر حفظ اسلام، انقلاب و حرمت خون شهداست و تابع ولایت است.

مولايي با اشاره به اينکه  هر جا دشمن داخلی و خارجی کم بیاورد به بسیج هجمه می آورد افزود:« بسیجی، در هر عرصه ای وارد شده پیروز میدان بوده است و هر جا بسیجی واقعی حضور پیدا کرده کار به راحتی انجام گرفته است. بسیجی خالص است و با خلوص نیت کار می کند. بسیج رزمنده  و جهادگر دیروز و سازنده و آبادگر امروز است و مصداق بارز آن دکتر قالیباف شهردار تهران که بسیجی دیروز بود و سازنده امروز است.

شهردار منطقه 22 خاطر نشان کرد: « امروز هم باید به نقطه ای برسیم که فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه، شهر ، منطقه و ادارات ما طنین انداز شود. و تفکر بسیجی بر اعمال رفتار ما حاکم شود. هر مدير و مسئولي با نگاه و تفکر بسيجي حرکت کند، نتيجه بهتري می گیرد. اگر نگاه و تفکر بسیجی داشته باشیم جامعه کمترین آسیب را می بیند. امروز با عروج ملکوتی هر شهید وظیفه بسیجیان سنگین تر و سخت تر می شود و ما وظایف سنگینی در قبال شهیدان بر عهده داریم زیرا امنیت امروز را مدیون شهدا  و جانبازان هستیم و احترام به خانواده های این عزیزان از وظایف ماست.

مولایی در پایان جلسه ضمن تشکر از فرمانده بسیج منطقه خواستار نگاه ویژه تر و همکاری بیش از پیش کلیه معاونت ها و همکاران با بسیج منطقه شدند. 

در پايان اين جلسه از فرماندهان پایگاه های بسيج و بسیجیان نمونه که خدمات  و فعالیت های شاخصی را ارائه کردند تقدير بعمل آمد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب