امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12797 تاریخ انتشار: شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سولماز غلامی خبرداد؛

نقد و بررسی نمایش «رم» درجلسه این هفته«دوشنبه های نقد تئاتر»

خبرایران: سولماز غلامی مدیر نشست ­های«دوشنبه­ های نقد تئاتر» کانون ملی منتقدان تئاتر ایران گفت: نقد و بررسی نمایش «رم» به نویسندگی و کارگردانی محسن میرزاخانی دوشنبه 9 آذر ماه 1394 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
نقد و بررسی نمایش «رم» درجلسه این هفته«دوشنبه های نقد تئاتر»

سولماز غلامی مدیر نشست ­های «دوشنبه­ های نقد تئاتر» کانون ملی منتقدان تئاتر ایران با اعلام این خبر افزود: جلسه نقد و بررسی نمایش «رم» به نویسندگی و کارگردانی محسن میرزاخانی دوشنبه 9 آذر ماه 1394 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

پس از اجرای نمایش، علی جعفری و سولماز غلامی به عنوان منتقد و محسن میرزاخانی کارگردان، مهشاد مخبری، حسین کشفی اصل و مهدی واثقی به عنوان بازیگر در این جلسه نقد و بررسی حضور خواهند داشت.

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران در نظر دارد تا در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر کشور و در قالب برنامه «دوشنبه های نقد تئاتر» هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش ها به نقد و بررسی یکی از نمایش های روی صحنه بپردازد.

نمایش «رم» هر شب ساعت 20:30 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

ورود به این نشست ها برای علاقمندان آزاد است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب