امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12892 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قسمت هشتم سريال شهرزاد از شانزدهم آذرماه توزيع مي شود/ رونمايي از كليپ به رسم يادگار در اين قسمت

خبرایران: قسمت هشتم مجموعه «شهرزاد» ساخته حسن فتحی از شانزدهم آذرماه در شبکه نمایش خانگی توزيع می شود.
قسمت هشتم سريال شهرزاد از شانزدهم آذرماه توزيع مي شود/ رونمايي از كليپ به رسم يادگار در اين قسمت

به گزارش خبرایران از  روابط عمومي سريال شهرزاد، قسمت هشتم اين مجموعه، از فردا شانزدهم آذرماه در مراكز عرضه محصولات فرهنگی و سوپرماركت ها توزیع می شود. كليپ هاي به رسم يادگار و همخواب نيز با صداي محسن چاوشي در دي وي دي اين قسمت پخش مي شود.

خرید پستی مجموعه پنج قسمت و هفت قسمت اول سریال «شهرزاد» با ارسال رايگان در سراسر ايران، نیز راه اندازی شده است و مخاطبان می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی سریال به آدرس shahrzadseries.com سفارش خرید خود را ثبت کنند.

همچنين امكان خريد آنلاين تمامي قسمت ها با كيفيت بالا، از سايت رسمي سريال به آدرس www.shahrzadseries.com و نرم افزار موبايلي فيلم نت وجود دارد. ايرانيان خارج از كشور نيز از سايت emfilm.net مي توانند تمام قسمت هاي منتشر شده را به صورت آنلاين خريداري كنند.

مجموعه شهرزاد، به كارگرداني حسن فتحي و تهيه كنندگي سيدمحمد امامي و سرمايه گذاري مشترك سيدمحمد امامي و سيدمحمدهادي رضوي، بزرگترين پروژه سريالي بخش خصوصي كشور است كه تاكنون ٧ قسمت از آن، به طور هفتگي منتشر شده است.
علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص با هنرمندی جمشید هاشم پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بیش از  200 هنرمند دیگر از نقش آفرینان این مجموعه هستند. سريال شهرزاد، روايتگر يك درام عشقي در فواصل تاريخي دهه ٣٠ و ٤٠ است

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب