امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12895 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری کارگاه ها ی مهارت آموزی برای خانواده های زنان سرپرست خانوار منطقه 15

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برپایی کارگاههای مختلف مهارت آموزی ویژه خانواده های زنان سرپرست خانوار با هدف توانمندسازی و غنی سازی اوقات فراغت آنان خبر داد.
برگزاری کارگاه ها ی مهارت آموزی برای خانواده های زنان سرپرست خانوار منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری در تشریح برنامه های اجرایی اداره بانوان منطقه گفت: برپایی کلاس های مختلفی چون برطرف کردن ضعف تحصیلی فرزندان این خانواده ها با همکاری موسسه قلم چی(در سه مقطع تحصیلی)، برپایی کارگاه های مهارت آموزی با موضوع ارتباط موثر وآگاهی اجتماعی ویژه سنین 7 تا 15 سال به مدت یک ماه در فرهنگسرای خاوران و دوره های آموزشی کابینت سازی و تعمیر موبایل و تکنسین داروخانه برای افراد بالای 20 سال  عضو این خانواده ها از جمله اقدامات این اداره بوده است.

وی در ادامه به توزیع لوازم تحریر و نوشت افزار،کارت ورزش و بلیط شهربازی ارم بین خانواده های سرپرست خانوار  اشاره کرد و افزود: بازچه ای نیز به منظور کمک به معیشت زنان سرپرست خانوار در پایانه خاوران دایر است که تعداد 50 غرفه آن برای درآمدزایی در اختیار این خانواده ها قرار می گیرد.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در راستای کمک به سلامت این خانواده ها، تسهیلات لازم جهت انجام چکاب دندانپزشکی زنان سرپرست خانوار شاغل در مراکز کوثر منطقه 15 فراهم شده است.

براساس این گزارش، اداره بانوان شهرداری منطقه 15 به عنوان متولی امور زنان سرپرست خانوار، 488 خانواده ساکن این منطقه را را تحت پوشش خود قرار داده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب