امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12898 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم شهردار تهران؛

مدیرعامل سازمان نوسازی، دبیر ستاد بازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تهران شد

خبرایران: مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران طی حکمی از سوی شهردار تهران به سمت دبیر ستاد بازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تهران منصوب شد.
مدیرعامل سازمان نوسازی، دبیر ستاد بازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تهران شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، شهردار تهران طی حکمی عبادالله فتح اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی را به سمت "دبیر ستادبازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تهران" به منظور ایجاد هماهنگی و مدیریت و بسیج امکانات با تکیه بر ظرفیت های موجود در حوزه مدیریت شهری و نهادهای مرتبط با احیاء، بهسازی و نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهر تهران، منصوب کرد.

در این حکم راه اندازی دبیرخانه و تشکیل کمیته های تخصصی ستاد مذکور با نگاه دقیق علمی و متکی بر روحیه خدمت رسانی با رویکرد مدیریت جهادی به منظور ایجاد مدیریت هماهنگ و یکپارچه میان کلیه دستگاه های ذی مدخل در امر نوسازی در جهت تحقق ارتقای کیفیت زندگی شایسته و مطلوب شهروندان ساکن در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهر تهران مورد تأکید قرار گرفته است.

گفتنی است تاکنون جلسات متعدد کارشناسی و هماهنگی به منظور ایجاد این دبیرخانه در محل سازمان نوسازی تشکیل شده است و دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تهران از چندی پیش رسماً فعالیت خود را آغاز نموده است.

لازم به توضیح است کمیته خدمات زیرساخت، کمیته توسعه فرهنگی و اجتماعی، کمیته توانمندسازی اقتصادی مشارکت های مردمی و کمیته امنیتی حقوقی از جمله کمیته های تخصصی شکل گرفته در ستاد بازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تهران هستند.

بر اساس این گزارش کمیته امنیتی حقوقی و همچنین کمیته خدمات زیرساخت نیز فعالیت خود را آغاز نموده اند و مسائل و مشکلات مربوط به نوسازی بافت های فرسوده  در مناطق مختلف را بصورت هفتگی و بر اساس اولویت با حضور مدیران و  مسئولان ذیربط مورد بررسی و پیگیری قرار می دهند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب