امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12914 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران؛

سرعت ترویج رفتارهای صحیح شهروندی با استفاده از فضای مجازی افزایش می یابد/ لزوم بکارگیری خلاقیت جوانان در خانه های آی تی محلات

خبرایران: معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر لزوم بکارگیری خلاقیت جوانان در خانه های آی تی محلات پایتخت گفت: با بهره گیری از فضای مجازی سرعت ترویج فرهنگ و رفتارهای صحیح شهروندی افزایش می یابد. بنابراین از این فرصت باید به بهترین شیوه استفاده کنیم.
سرعت ترویج رفتارهای صحیح شهروندی با استفاده از فضای مجازی افزایش می یابد/ لزوم بکارگیری خلاقیت جوانان در خانه های آی تی محلات

به گزارش  خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی  در نشست هم اندیشی مسوولین خانه های فناوری اطلاعات و فضای مجازی محلات 354 گانه شهر تهران خطاب به آنان گفت: امروز سرعت تغییرات بالارفته و شمامی توانید در این سرعت بسیار تاثیرگذار باشید.

وی ادامه  داد: در گذشته گاهی 20سال طول می کشید تا مدلی به وجود آید اما امروز به دلیل سرعت بالای تغییرات در تمام دنیا به سرعت شاهد موضوعات جدید هستیم.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود:در حال حاضر قدرت و سرعت تغییرات به قدری بالاست که فرزندان در کنار خانواده ها و در جمع از طریق فضای مجازی با تغییر رفتار مواجه می شوند.

امرودی با بیان این که در حال حاضر متغیرها افزایش یافته است، گفت: در تمام دنیا همه به دنبال تغییر جدید هستند و در  فضایی که تغییرات به سرعت رخ می دهد انجام کار فرهنگی بسیار مشکل است چراکه سرعت تغییرقدرت و سرعت و تنوع بسیار بالاست.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بیان داشت: هرکدام از شما مسوولین خانه های فناوری اطلاعات وفضای مجازی محلات شهر تهران که متوجه اهمیت خانه نشود درکارش شکست می خورد. بنابراین باید برای کار خود ارزش قائل شوید.

لزوم بکارگیری خلاقیت جوانان در خانه های آی تی محلات

وی ضمن اشاره به اهمیت خانه های آی تی افزود:شما زمانی می توانید درخانه های آی تی موفق باشید که ذهن جوانان بیشتری را درگیر خود کنید.

امرودی گفت:آن چه در مجموعه شما اهمیت دارد کمیت و کیفیت است و کاری کنید تا جوانان درگیر فضای مجازی باشند که شما تعیین کرده اید.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن اشاره به این که در تهران باعدم رفتارهای با قاعده شهروندی مواجهیم اظهار داشت:شما در خانه های ای تی بسیاری از رفتارهای درست را می توانید میلیونی کنید.

وی گفت:354  شبکه ساب پرتال محلات ظرفیت خوبی برای اطلاع رسانی است که این ظرفیت در اختیار شما مسوولین خانه های فناوری اطلاعات وفضای مجازی محلات قرار دارد.

این همایش با حضور غلامحسین غنی مدیرکل برنامه ریزی وتوسعه شهری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ،سیرتی معاون فناوری اطلاعات  اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، دبیران تخصصی کانون های 5 گانه چهارمین جشنواره شکوفا، مسئولین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و مسوولین خانه های فناوری اطلاعات وفضای مجازی محلات شهر تهران  در تالار ایوان شمس برگزار شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب