امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12929 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اولین سامانه جامع ویدئوهای موبایلی در الکامپ حضور دارد؛

میزبانی «سرویس 3» با کارتهای ویژه هدیه، بازی و خدمات جدید

خبرایران: در نمایشگاه «الکامپ» امسال سامانه «سرویس 3» از محتواهای جدید خود رونمایی خواهد کرد و برای مراجعه‌کنندگان علاوه بر کارت هدیه 10هزارتومانی ویژه عضویت در سرویس‌ها یک کارت قرعه‌کشی نیز درنظر گرفته شده است.
میزبانی «سرویس 3» با کارتهای ویژه هدیه، بازی و خدمات جدید

این سامانه ویدئوهای موبایلی با حضور در نمایشگاه الکامپ امکان آشنایی بیشتر با خدمات سرگرمی و آموزشی خود را مهیا می‌کند و کاربران می‌توانند شانس خود را برای بردن جایزه نقدی 200 میلیون تومانی سرویس 3 امتحان کنند.

سرویس 3، سامانه جامع ویدئوهای کوتاه موبایلی که از طریق اپلیکیشن اندرویدی و سایت service3.ir  در دسترس است با حضور درنمایشگاه الکامپ امکان آشنایی بیشتر و دقیق‌تر کاربران را با این سامانه امکان‌پذیر کرده است. همچنین مراجعه‌کنندگان با حضور در این غرفه می‎توانند با بسته‌ها و خدمات نوین این سامانه آشنا شده و علاوه بر دریافت کارت هدیه 10 هزارتومانی برای عضویت در سرویس‌ها، در قرعه‌کشی 200 میلیون تومانی شب یلدا شرکت کنند. در کنار تمامی این خدمات یک بازی تیمی مهیج نیز در انتظار مهمانان است که روزانه به برندگان نهایی، هدایای ویژه‌ای داده می‌شود.

لازم به ذکر است سامانه سرویس ۳ به علت رشد فراگیر استفاده از اینترنت همراه و نیاز به محتوای مناسب و ارزشمند بومی برای کاربران ایرانی، توسط تیمی از متخصصین حوزه نرم‌افزار با همکاری همراه اول راه‌اندازی شده که حرکتی نوین در جهت ایجاد یک سامانه جامع از ویدئوهای کوتاه در حوزه آموزش و سرگرمی است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب