امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1298 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیش فروش بلیت جشنواره تئاتر فجر آغاز شد

خبرایران : پیش‌فروش بلیت‌های سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ساعت 14 روز پنجشنبه 26 دی ماه آغاز می‌شود.
پیش فروش بلیت جشنواره تئاتر فجر آغاز شد

به گزارش خبرایران ، پیش فروش بلیت اجراهای صحنه‌ای جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از امروز در سایت www.iranconcert.com آغاز می‌شود.

این سایت از ساعت 14 امروز - پنجشنبه 26 دی - صفحه خرید اینترنتی بلیت نمایش‌های راه یافته به جشنواره سی و دوم را فعال می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این سایت نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

قیمت بلیت‌های جشنواره 8000، 10000 و 15000 تومان مشخص شده است.

**

شانزده تالار تهران میزبان جشنواره تئاتر فجر هستند.

در بین تالارهای میزبان جشنواره علاوه بر تالار وحدت، تالار حافظ و تالار فردوسی، سالن اصلی، سالن چهارسو، سالن قشقایی، سالن سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر می‌توان عناوین دیگری همچون تماشاخانه آو و تماشاخانه سه نقطه با تالار استاد شکیبایی را نیز مشاهده کرد.

تماشاخانه سنگلج، تالار هنر، خانه نمایش اداره تئاتر، تماشاخانه ایرانشهر با سالن‌های استاد ناظرزاده کرمانی و استاد سمندریان، خانه هنرمندان ایران با تالار استاد انتظامی از دیگر سالن‌های بخش صحنه‌ای این دوره از جشنواره هستند.

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تا 12 بهمن در بخش‌های صحنه‌ای، رادیو تئاتر، تئاتر خیابانی، نشست‌ها و کارگاه‌های پِژوهشی و... برگزار می‌شود.

بخش صحنه‌ای سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از شنبه - 28 دی - کار خود را آغاز می‌کند و تا 11 بهمن ماه ادامه دارد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب