امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13045 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اجرای مراحل پایانی احداث مجتمع کارآفرینی و حرفه آموزی ویژه آسیب دیدگان اجتماعی در منطقه 10

خبرایران: شهردار منطقه 10 از پیشرفت 75 درصدی احداث اولین مرکز کارآفرینی و حرفه آموزی ویژه آسیب دیدگان اجتماعی و بهره برداری از آن تا یک ماه آینده خبر داد.
اجرای مراحل پایانی احداث مجتمع کارآفرینی و حرفه آموزی ویژه آسیب دیدگان اجتماعی در منطقه 10

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، مراحل ساخت اولین مجتمع توانمندسازی و حرفه آموزی بهاران از آبان ماه سال جاری در منطقه 10 آغاز شده و این مرکز تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: عملیات عمرانی این پروژه 2 طبقه با 1000 مترمربع زیربنا با امکاناتی از قبیل حمام، آرایشگاه، رختکن، سرویس بهداشتی، نمازخانه و کتابخانه، خوابگاه، واحد مددکاری، غذاخوری، کارگاه توانمندسازی و مهارت آموزی، اتاق ورزش، سرگرمی، فراغت، فضای باز و هواخوری با سرعت در حال اجراست و تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار منطقه با تاکید بر این که مرکز بهاران محل کارآفرینی و حرفه آموزی است و راه اندازی آن مستلزم پیوست اجتماعی است افزود: این طرح در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و فراهم سازی زیرساخت های مناسب برای توانمندسازی اقشار آسیب دیده اجتماعی اجرا می شود و زمانی این طرح موفق خواهد بود که با مشارکت و حمایت شهروندان خودگردان شود.

شهردار منطقه راه اندازی این مرکز را امری خداپسندانه و انسان دوستانه و پایگاه مناسبی برای حمایت و پشتیبانی از همنوعان آسیب دیده برشمرد و افزود: مجتمع توانمندسازی بهاران با ظرفیت پذیرش 100 نفر خدمات شناسایی و اسکان مددجویان، ارائه خدمات بهداشتی و تغذیه ای و درمانی، اصلاح رفتار، حرفه و مهارت آموزی، اشتغال زایی، بازگشت به خانواده و جامعه و پیگیری وضعیت مددجو به عهده خواهد داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب