امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13053 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر نوربخش در بازدید از نمایشگاه الکامپ:

برنامه های گسترده ای برای توسعه فناوری اطلاعات در سازمان تأمین اجتماعی اجرا می شود

خبرایران: مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با حضور در نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) از غرفه این سازمان بازدید و به بررسی و ارزیابی خدمات غیرحضوری ارائه شده این سازمان در این نمایشگاه پرداخت.
برنامه های گسترده ای برای توسعه فناوری اطلاعات در سازمان تأمین اجتماعی اجرا می شود

به گزارش خبرایران از  اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش با حضور در غرفه این سازمان در جریان خدمات ارائه شده مانند  سامانه دریافت سوابق بیمه شدگان، ارائه لیست اینترنتی، فیش حقوقی مستمری بگیران، دریافت برگه پرداخت بیمه شدگان خاص، سامانه تایید نسخ و سایت رسمی سازمان  قرار گرفت.

در ادامه، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جمع خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات رسانه ها حاضر و به سئوالات آنها پاسخ داد.

دکترسید تقی نوربخش در جمع خبرنگاران گفت: سازمان تأمین اجتماعی اطلاعات مربوط به نیمی از جمعیت کشور را در اختیار دارد که شامل اطلاعات اقتصادی، هویتی و درمانی افراد تحت پوشش است.

وی با اشاره به جمعیت بیش از 40میلیونی تحت پوشش و گستردگی حجم فعالیت ها در این سازمان اظهار داشت: خدمت رسانی به قشر عظیمی از جمعیت کشور، بهره مندی از فناوری اطلاعات را در این سازمان ضروری ساخته است.

دکتر نوربخش با بیان اینکه طی 2سال گذشته نهضتITدر این سازمان آغاز شده است، افزود: در این رابطه برنامه های گسترده و زیربنایی تدارک دیده شده است که نتایج آن در سال جاری و سال آینده برای بیمه شدگان مشخص خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، ارائه خدمات غیرحضوری را از برنامه های اصولی این سازمان ذکر و تصریح کرد: خدمات غیرحضوری در این سازمان توسعه می یابد.

همچنین دکتر نوربخش در بازدید از نمایشگاه الکامپ، در غرفه رایتل که از شرکت های اقتصادی تابعه سازمان تأمین اجتماعی است، حضور یافت و در جریان خدمات این شرکت قرار گرفت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب