امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13067 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مدت 14 روز برگزار می شود؛

جشنواره یلدا ایسوس هر روز با 10 عدد جایزه

خبرایران: ایسوس به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار IT اقدام به برگزاری جشنواره فروش جدیدی با نام جشنواره فروش شب یلدا نموده است.
جشنواره یلدا ایسوس هر روز با 10 عدد جایزه

در این جشنواره روزانه 10 عدد تبلت ایسوس به قید قرعه به خریداران نوت بوک، کامپیوتر بدون کیس(AiO) و کامپیوتر های رومیزی ایسوس  تقدیم خواهد شد. ایسوس به تازگی اعلام نموده است تا به مناسبت شب یلدا و بزرگداشت طولانی ترین شب سال و به پاس احترام به سنت ایرانی  و خریداران ایسوس ،اقدام به برگزاری جشنواره یلدا نموده است. کاربرانی که از تاریخی 26 آذر ماه لغایت 11 دی ماه اقدام به خرید نوت بوک، کامپیوتر بدون کیس(AiO) و کامپیوتر های رومیزی ایسوس نمایند می توانند با مراجعه به سایت ویژه جشنواره های ایسوس به آدرس      www.asus-festival.com  و ثبت نام در این سایت در قرعه کشی روزانه 10 عدد تبلت ایسوس شرکت نمایند. در مجموع به 140 نفر از خریداران کامپیوتر های ایسوس یک عدد تبلت به قید قرعه اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است قرعه کشی به صورت روزانه و در این سایت انجام خواهد شد و کاربران می توانند با مراجعه به سایت این جشنواره اسامی برندگان را  به صورت روزانه مشاهده نمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب