امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1308 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پایان پرونده خواهرکشی در فسا؛

برادر قاتل دستگیر شد

خبرایران : فرمانده انتظامی فسا استان فارس از دستگیری برادر قاتلی خبر داد که خواهر خود را در این شهرستان به قتل رسانده بود.
برادر قاتل دستگیر شد

به گزارش خبرایران، مصطفی محمدی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع قتل در منزل مسکونی یک شهروند، بلافاصله ماموران کلانتری زاهدشهر این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این هنگام ماموران با جسد خانمی که در منزل پدری خود با اسلحه سوزنی به قتل رسیده بود مواجه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این خانم که از ازدواج اول خود دارای همسر و دو فرزند بوده، حدود چهار سال پیش به همراه فردی از منزل خود متواری و پس از دستگیری در این اواخر به جرمی مرتبط با مواد مخدر در شهرستان ارسنجان، به دلیل نداشتن سرپناه با داشتن یک نوزاد، به منزل پدری خود بازگشته است.

محمدی گفت: در تحقیقات انجام شده توسط ماموران مشخص شد که پس از اطلاع خانواده مقتول از حضورش در منزل پدری، وی به وسیله برادرش با اسلحه سوزنی از ناحیه سر و صورت مورد اصابت شدید گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است.

وی بیان کرد: در بررسی‌ها و بازجویی‌های تکمیلی مشخص شد قاتل پس از ارتکاب به قتل از صحنه متواری و در منزل یکی از بستگان خود مخفی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، قاتل را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی، به مقامات قضایی تحویل دادند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب