امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13087 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مولایی شهردار خبرداد؛

کاشت 130 هزار پیاز لاله در منطقه 22

خبرایران: اداره فضاي سبز حوزه معاونت امور شهري و محيط زيست منطقه 22 ، از نیمه دوم آذر ماه سال 94 ،همانند سال های گذشته به کاشت هزاران پیاز گل لاله اقدام کرد.
کاشت 130 هزار پیاز لاله در منطقه 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه22، مولایی شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت: " 130 هزار  پیاز گل لاله به تفکیک رنگ و سایز بندی در سطح بوستان هایی نظیر جوانمردان ، دریاچه شهدای خلیج فارس ، بوستان چیتگر ، میدان المپیک ، ورودی شهرداری منطقه و رمپ بزگراه تهران - کرج کاشته شده است . لاله های کاشته شده شامل بیش از 12 واریته بلند قد و کوتاه قد با گلهای درشت ،پرگلبرگ یا معمولی ،در طیفی از رنگهای قرمز ، سفید ، نارنجی ، بنفش ، لیمویی و واریته های دورنگ هستند که با طراحی های زیبا در سطح منطقه کاشته شده و ظهور گلهای آنها زینت بخش سیمای شهر وپیام آور آغاز فصل بهار خواهد بود .

وی در ادامه افزود: " کاشت پیازها توسط باغبانان زحمتکش فضای سبز و تحت نظارت کارشناسان زبده صورت گرفته و با رعایت اصول صحیح کاشت و نگهداریهای پس از آن به بهترین نتیجه از نظر کیفیت وسرعت انجام کار و زیبایی منظر دست یافته ایم.لازم به توضحیح می باشد این عملیات در 2 فاز برنامه ریزی شده و هم اکنون فاز اول آن به اتمام رسیده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب